Citat:
Ursprungligen postat av allt.o.inget
Elenin är det som förklarar allting för mig just nu. Elenin är Nibiru och "planet X". Elenin passar in i Mayaprofetian. Mayaindianerna kände troligtvis till Elenin och visste ungefär när den skulle komma nära jorden. Jag tror inte att Elenin är en komet, jag tror det är ett relativt litet objekt med stor massa. Jag har själv sett ett konstigt objekt på himlen senaste två vintrarna som jag funderat på vad det kan vara. Det har blinkat rött och grönt, väldigt intensivt. Ingen har lyckats ge mig en tillfredsställande förklaring till varför det helt plötsligt dyker upp ett helt nytt objekt på natthimlen som lyser oerhört starkt. Någon har sagt att det är Jupiter, en annan har sagt att det är Sirius. Jag själv har funderat på om det har kunnat vara Venus.
Elenins ankomst passar in med den ökade aktiviteten på jorden. Man har senaste två åren sett ovanliga händelser och allt händer på väldigt kort tid. Islands långvariga vulkanutbrott, Chilejordbävningen som rubbade på jordens axel! Japans jordbävning som rubbade på jordens axel igen!.
Jag vill här även säga att det var en person som förutspådde att japanjordbävningen skulle inträffa genom att se när Elenin, jorden och solen stod i linje..Hon sa detta två månader innan jordbävningen ägde rum med exakt precision genom att titta på hur Elenin, jorden och solen stod i förhållande till varandra! Det övertygade mig. Då man kan se ett tydligt samband mellan himlakroppars rörelser och aktiviteter på jorden så kan man börja dra riktiga slutsatser.
Under japanjordbävningen uppstod det en mycket märklig virvel i havet som skulle kunna antyda något. Vet dock inte vad. Elenin, jorden och solen stod även i linje under Chilejordbävningen 2010. Och det var ju dessutom i samma veva som Haiti och Islandvulkanen.
Nästa gången Elenin, jorden och solen står i linje är i september och då är Elenin närmare. Man kan alltså förvänta sig stora oroligheter kring de tektoniska plattorna och troligtvis ännu en rubbad jordaxel. Los Angeles ska tydligen ligga illa till då det ligger på ett oerhört känsligt område.
Man har hört mullrande, märkliga ljud runtom i USA och man har även stött på många "sinkholes" i Amerika och sydamemerika, men även på andra håll. Sinkholes är naturligt, men nu har det skett i en sådan omfattning att man måste reagera.
Sedan all denna fågeldöd, fiskdöd, djurdöd. Djur dör i massor rent naturligt, men nu har det skett i en sådan omfattning och i ett väldigt speciellt läge. Allt sammantaget ger en bild. Media ljuger inte. Media rapporterar allting och sen får var och en bilda sig sin egen uppfattning genom att tolka det som rapporteras. Det har jag gjort.
Solens aktivitet har även ökat, med solstormar och man förväntar sig en stor solstorm snart. Solen påverkas ju såklart också av Elenin.
Haiti-jordbävningen var i sig ingen ovanligt stor jordbävning. Det som var ovanligt var att det skedde just i Haiti som normalt sett inte drabbas av jordbävningar.
Här i Sverige var det en jordbävning som var den största på 100 år förra sommaren. Jag kände den själv. Jag har aldrig känt en jordbävning i hela mitt liv tidigare.
Fiskar och fåglar navigerar fel. Det dyker upp fåglar i Sverige som normalt ska vara i exempelvis Japan och förmodligen tvärtom. Det har senaste två åren rapporterats om mängder av fiskar, valar, hajar i vatten där de inte ska vara. Att fiskar och fåglar far fel är inte ovanligt, men jag upplever att det har skett i en betydligt större omfattning.
Det talas mer och mer om att det kommer att ske en polskiftning. Nordpolen förflyttas med hög fart och flygtrafiken har problem med navigeringen.
Jag själv har reagerat på att de två senaste vårarna har det uppstått en enorm hetta. "Ryssvärme" som det har kallats Jag har aldrig upplevt en sådan stark sol så tidigt på året i Sverige tidigare. Det har verkligen gått från smällkallt till 30 plus och sen har det gått tillbaka igen. Som en gryta. Jag reagerade på det förra våren och jag reagerade på det i år också.
Jag har även sett sprickor i marken som jag inte sett tidigare. Sprickor som är något annat än tjälsprängning. Tjälsprickor har man ju sett hela livet, men de sprickor jag har sett har jag aldrig stött på tidigare. Det är som att de har uppstått betydligt djupare.
De senaste vintrarna har varit ovanligt kalla i USA och Europa. Det har varit ett ovanligt extremt vinterväder världen runt. .
Totalt sett ger alltihop en bild av att något inte är som det brukar. Och jag tror att det är Elenin (Nibiru) som ligger bakom. Och jag tror att det kommer ske en väldigt stor jordbävning kring september av allt jag läst och hört. Om det inte gör det då kan vi begrava Nibiru-teorin för gott! September är månaden där hela den här teorin om Nibiru avgörs. Då får vi veta vad Elenin verkligen är. Inträffar det en riktigt stor jordbävning i september med ännu en axelförskjutning då är saken klar! Då har man alla vetenskapliga bevis man behöver för att kunna säga att Elenin ligger bakom den aktivitet som råder på jorden just nu. En gång är en slump, två gånger kan vara en tillfällighet, men tre gånger, då är det fakta.
Du behöver inte fundera vad det grön/röd blinkande på himlen du sett är det är sirius den blinkar rött och grönt nästan som signal lampor på ett flygplan och återkommer 2 gånger då har vi löst det .
Om elenin så är det en komet vissa säger det är en brund värg ((vissa idioter) en komet har en svans som bildas när den närmar sig solen (alla kometer har en svans) och en brun dvärg kan omöjligt ha en svans det är fullkomligt omöjligt finns inte en möjlighet den har alldeles för stor massa för att ha en svans .
Här har du en bild på din komet tagen av astronom studenter som gjort en sida 2012hoax.org en av killarna där har följt elenin och filmat den med teleskop här har du en bild
http://www.flickr.com/photos/astropics/5688584109/in/photostream efter en stund kommer en fyrkant upp som visar elenins positition ser den lilla ut som nått som kan skada jorden? det där om att hon förutspått japan jordbävningen är fullständigt skitsnack , först och främst var inte elenin i linje med nån planet det datumet sen så hade seismologer väntat på den där jordbävningen den avr 3 år sen .
djurfrågan kan du läsa om på 2012hoax.org djurdöden är upphåsad av domedags folk det är inget speciellt med det .
värmen du pratar om beror på den globala uppvärmningen dom kommande sommrarna kommer bli varmare på vissa ställen och kallare på andra samma med vintrarna har inget med nån planet x göra alls.
du pratar också om solstormar enligt dom flesta astronomer kommer det inte bli en speciellt farlig solstorm det nasa sagt har snappats upp av domedags folk det nasa sa var ett i värsta falll senario som dom alltid målar upp inget märkligt med det heller .
Jordbävningarna har inte heller blivit fler , det är för att det finns bättre utrustning och så , så dom upptcäks mer än förut .
polskiftning behöver vi ej ens prata om domedags snubbarna försöker få det låta som att ett magnetskifte ska ske det kommer ej ske på massor av år och påverkar inte jorden det är inte första gången det pratas om mördarstjärnor för övrigt
http://www.rense.com/ufo5/nib2000.htm .
Om du är uppe 3 på natten ser du för övrigt jupiter i väst en klart lysande stjärna , om en brun dvärg som är 4 gånger större än jupiter skulle befinna sig på elenin avstånd( vid mars nånstans) skulle vi se den med blotta ögat även mitt på dan .