Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Vad har du för bevis att detta stämmer med verkligheten? Att det var just CS och ingen annan?
Tror inte vi tänkar det samma om bevis. Jag pröver likevel, men sko och CS er det tråder i fleng om. Men du fetmarkerer at jag skrivar CS sine vans på brottsplassen.
Jag menar CS har hatt sådanna van skor intill dagen innan hon levnade Sverige, til Tyskland.
Skor hon ville skulle forvekslas som sina vans 2 dagar efter morden:
Hon talade inte sant om när hon lemnade Mr. Black den dagen hon melde sig för polisen. Hon levnade iflg. Black hans leigenhet kl. 11.00 för at resa til sin mor. Inte på eftermiddagen, som CS påstod....ca Kl. 14.00 var hon beviselig inne på nettet och las om Arbogafallet.....
Sin mor hadde hon tlf.kontakt med. Hvor var CS? Hon levnade sig til polisen på kvelden. Hon blev samma kveld fört til rättsläkaren. Der var hon iført helt nya svarta skor med en hvit rand som var aldeles för små for henne. (str. 40)
Hon kunne inte lenger ha de på för det gjorde så ont. Analyser av skorne viser at de inte er brukt til å spasere noen mil. De luktet, nye, var inte brukt många timar. osv....
Dessa skor ljuger hon en hel roman om!!! Jag anser at van skorna som er borta ( str 41-42) blev ärstattet med dessa svarta nyinnkjöpta skor med hvit rand efter hon levnade Black. Hon "gikk skorne inn" för hon levnade sig över til tysk polis.
Det var dessa skor CS plasserte på sig själv på sina runstenturar i Arboga och på morddagen. Det er lov at tänka varför, Prinsessan............gjör du inte det?
Konkllusjon: Nok et indisiuim som logisk forklarar at
hennes vans var på brottsplatsen. Derför ljuger hon, och derför kjöpte hon liknandes skor. Varför dessa lögnar og forsök på at få plassert de sorte nya skor på sig själv den 17 mars?? Och detta från först stund hon blev efterlyst......
Hur många män brukar str. 41? och hur många kvinnor?
Det går självklart inte at jamføra skor som er borta, men ser en på det helhetliga så lemnar det ingen tvil hos mig....
Och ser en på den totala helheten av indisier så kan jag inte minnas et fall som pekar så rakt och tydligt mot en person som GM.... Forhör av CS sejer mycket tross hennes lögnar....