Citat:
Ursprungligen postat av John A Genzale
Vafan syftar du på att jag skulle vara full eller.
Du skrev att inget alls hänt intill i området och när jag nämner att en norsk bil stanna till utanför den 14 samt den 16 mars.
Så ska du vara rolig då eller?
Sen efter detta dåd hänt och även direkt efter att det händer detsamma i utkanten av Oslo så kommer det in 2 nyreggade från Norge till den här tråden.
Jeg svarte Kallix. Se hans svar til elage rett etter ditt svar til meg. Jeg er enig i mye av dennes hypotese. Derfor mener jeg at GM også har vært andre "steder" enn bare rundt Verktyggt før drapene.
Jeg har skrevet om det i andre innlegg.
GM kan ha vært
rundt bostaden til E eller T før de flyttet til området hvor selve forbrytelsen inntraff. Vi vet bare sikkert at CS har vært i Arboga den 30.jan - 12-14-17 mars. Dette har vært mulig bevise av vitner og kamerabilder.
Det er ikke kommet holdepunkter for hun har oppholdt seg rundt de andre bostedene,
T og E sine leiligheter men jeg ser det som en stor mulighet at hun har villet se nærmere på sin rival. (
derfor; Ingen vitner har sett noe i dette området?)
CS har jo fulgt med i deres liv gjennom blogger. Hun har også søkt på E på nettet. For å finne ut hvor hun bodde?
sitat:
"Du skrev att inget alls hänt intill i området och när jag nämner att en norsk bil stanna till utanför den 14 samt den 16 mars"
Jeg har da
aldri skrevet at ingen ting har hendt inntil området?
Tror du misforstår når du løsrevet tolker dette ene innlegget i mitt svar til Kallix. Forøvrig klønet skrevet av meg da jeg måtte avbryte mer utfyllende svar.
Hva evnt. fulle raggere har med saken, forstår jeg ikke.
Heller ikke at du anser det rart at jeg som norsk skriver på et forum for skandinaver. Les om Flashback.
Edit: før drapene her betyr ikke samme dag som drapene ble begått