2008-10-04, 22:05
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaquett
Förlåt, i min inlägg svarade jag inte på Dina frågor, tänkte på ett annat sätt. Men som Du sedan tidigare vet håller SKL T:s skor öppna, tycker även blodet på baksidan av jeansen är lite märkligt. . ock han var ju där, den enda vi bevisligen vet var där...
Vi vet också att mördaren var där. Mördaren hade då ett par Vans-skor på sig.
2008-10-04, 22:05
Medlem
hayennas avatar
Citat:
Förlåt, i min inlägg svarade jag inte på Dina frågor, tänkte på ett annat sätt. Men som Du sedan tidigare vet håller SKL T:s skor öppna, tycker även blodet på baksidan av jeansen är lite märkligt. . ock han var ju där, den enda vi bevisligen vet var där...

Vad menar du med att SKL håller Ts skor öppna? Han ägde väl inte ett par skor av det märket?
2008-10-04, 22:10
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheZoo
Du är fortfarande oförskämd och dryg, inse du är i en position där du är aningen förblindad , arrogans är du bäst på din skithög. Analys är inte din starka position, finns det ingen som kan upplysa dig om saken eller blir det kanske en bok i förlängningen ?

Han är också i en position som ger honom mer information än er övriga. Det måste vara tufft, eller hur?
2008-10-04, 22:15
Medlem
shaquetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hayenna
Vad menar du med att SKL håller Ts skor öppna? Han ägde väl inte ett par skor av det märket?

SKL kan inte avgöra om blodstänken på T:s skor skedde vid brottet eller vid omhändertagande.
2008-10-04, 22:18
Bannlyst
Citat:
SKL kan inte avgöra om blodstänken på T:s skor skedde vid brottet eller vid omhändertagande.

jag ska säga det här så snällt jag kan, vi diskuterar detta i fel tråd. Ta det nu inte som kritik mot dig som person, jag har också gjort fel som hakat på och svarat på inläggen. Så det här är det sista jag svarar i den här inläggsserien.

Du har helt rätt, skorna hålls öppna, men inte resten av kläderna. Men hur mycket ni försöker blåsa upp det här med skorna, så var det inte VANS-skor han hade på sig.
2008-10-04, 22:18
Medlem
shaquetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Jag har inte läst mer än några få inlägg i Ts blogg så jag har inte en susning om vad han menade med den lilla mening du citerade.

Jag har fortfarande lite svårt att tänka mig följande scenario.
T vill inte längre bo med Emma och barnen.
Så istället för att packa ihop sina saker och bara dra, inga förpliktelser whatsoever, de vara bara sambos, så begår han ett av sveriges värsta mord i modern tid.
Slår ihjäl 2 försvarslösa barn och försöker slå ihjäl Emma.

Jo det låter ju som ett troligt scenario, för vissa sinnessvaga individer.

Den lilla meningen jag citerade??? Nej ett är säkert Du har inte läst hans blogg.
2008-10-04, 22:20
Bannlyst
Citat:

Den enda? Inte ambulanspersonal, inte poliser, inte tekniker. Bara T. Idag är jag glad att vi inte har USAs jurysystem!

Amen!
2008-10-04, 22:21
Medlem
shaquetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
jag ska säga det här så snällt jag kan, vi diskuterar detta i fel tråd. Ta det nu inte som kritik mot dig som person, jag har också gjort fel som hakat på och svarat på inläggen. Så det här är det sista jag svarar i den här inläggsserien.

Du har helt rätt, skorna hålls öppna, men inte resten av kläderna. Men hur mycket ni försöker blåsa upp det här med skorna, så var det inte VANS-skor han hade på sig.

Okej, jag går över i andra tråden. Tack, Du skrev det så rakt - så jag tog det inte som kritik.
2008-10-04, 22:35
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheZoo
Svara på allas frågor vetja. eller kan du bara var oförskämd.

Säg mig hur din familj kan sälja sig som en hora till dokumentären som startade strax efter händelsen .

Edit..skrev jag hora..bra
Det är utmordentligt belysande det här med att alla alternativtalibanerna bara kräver svar av andra hela tiden, samtidigt som des själva vägrar svara på frågor. Detta är typiskt för ett pseudovetenskapligt förhållningssätt. Utsagan T är gm försvaras på väsentligen samma sätt som utsagan Människan har aldrig varit på månen.
2008-10-04, 22:39
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Tänkbar gm, i 98% är det sambon, hänger Du med hur jag tänkte? Inte sagt det är T, men ganska osannolikt att det också är CS...
Störst "chans" är det att det är någon av NJ och T som gjort det. Dom får nog allt dela på dina 98% (vilket jag inte tror stämmer riktigt, har för mig att det var 92% eller nåt).
2008-10-04, 22:51
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Han kanske var hotad att stanna? kan ju vara en teori nu när vi ändå har hoten framme... Eller vad säger du om just det.

Ts ev. hot att stanna tycker jag inte hör hemma i tråden om diskussioner kring rättegången mot Christine Schürrer.

Flytta den frågan till Katafoni eller tråden om alt. gm.

Edit: Kafkafoni.se (?) Nackepa har rört till det för mig. Är det någon som har tillgång till Google.se som kan hjälpa till?
2008-10-04, 22:53
Medlem
shaquetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Störst "chans" är det att det är någon av NJ och T som gjort det. Dom får nog allt dela på dina 98% (vilket jag inte tror stämmer riktigt, har för mig att det var 92% eller nåt).

Okej, litar på Dig, 92% - för mig gör det inte så stor skillnad....Den här killen E hade träffat i ett år utan att hon ens visste om att han var sambo? Han dök ju upp nyss, (innan enligt FUP), påstår inte att det är T, men vad är det här för kille?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in