Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Du pratar om rättegången med de jäviga hjonen som nämndemän, jo det känner nog hela riket till och det har rört upp en hel del. Men nu var jag mer inne på en riktig rättegång utanför arboga med Svenska lagar och regler.
Gå med i min fanclub och betala för dig så får du veta hur rar jag är...snyltare där...
Men fortfarande finns inga bevis på att C befunnit sig i huset där brottet skett, det finns fingeravtryck och hår från en ung man... Bet är bevisat så ut och leta vem detta tillhör istället...
Ja men du, någon fanclub betalar jag inte för, du får allt stå ut med mig ändå. Helt gratis för sig, special offer just for you.
Jo då, visst finns det bevis. Något så unikt som identifikation av en överlevande. Säkert också klassad som hjon i dina ögon, hon var ju Arbogabo Gu' bevars. Att du inte kräver att hon ska brännas på bål, hon också? A ja, det kommer väl när du fått samla dig en smula.
Du, det där med fingeravtryck och hår från en ung man får du allt lov att lämna källhänvisning på. Sånt kan du inte bara gripa ur luften utan att ange sida och stycke i FUPen.