2008-08-22, 19:05
Medlem
eloges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantalora
Ja fy, jag glömde honom.
Men nog har många diskussioner varit att hon inte gjort det.
Jag är lika förvånad över att man är förvånad att det inte hittats DNA!
På en plats på, vad kan det vara? ca 4-5 kvadratmeter, där det har befunnit sig så mycket folk. 14 personer var det antalet? plus en mördare plus E och T Det är 34 fötter!
Ja, enligt vittnet så var de 14 personer. Sen gjorde de en skosuleundersökning av 13 personer. Så budskapet till rätten får väl bli, vi är lite klantiga annars så hade det säkert funnits bevis.
2008-08-22, 19:05
Medlem
Tantaloras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Det värsta är ju att ingen vad jag minns har ens sett svartsjuketendenser hos CS..

Enligt lilla sinnesundersökningen hade hon haft 1förhållande som hade slutat på ett problemfritt sätt. Det kan vara så att hon gjorde slut?
Om det betyder att andra förhållanden inte gått smärtfritt eller om hon inte haft fler förhållanden vet jag inte.
2008-08-22, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tantalora
Ja fy, jag glömde honom.
Men nog har många diskussioner varit att hon inte gjort det.
Jag är lika förvånad över att man är förvånad att det inte hittats DNA!
På en plats på, vad kan det vara? ca 4-5 kvadratmeter, där det har befunnit sig så mycket folk. 14 personer var det antalet? plus en mördare plus E och T Det är 34 fötter!

Det finns saker som gör att man tvivlar, det gör det. I alla fall hos mig. Men jag är inte så naiv att jag inte inser att möjligheten att hon är rätt gm är ganska stor.
Jag är inte förvånad över bristen på dna. Eller att de inte hittat det. Det säger ju sig självt att det inte handlar om några stora mängder och att det är minimal chans att hitta något på en plats där det varit sån aktivitet.
Det är väl alla dessa kriminalare som ställer till det för en när dom säger att det är omöjligt att begå ett sånt här brott utan att lämna dna på plats.
Det behövs ju så lite för att få svart på vitt, och det är frustrerande.
2008-08-22, 19:08
Medlem
Citat:
Hon verkar faktiskt inte svartsjuk. Jag inbillar mig att vid svartsjukedraman så blir oftast den nya flickvännen utsatt för stalking, smutskastning, mm?

...Förutom påhälsningen den 17 mars då...nätsökningar...
2008-08-22, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Du tycker alltså att anteckningar av privat bruk med det fetmarkerad tyder på att CS inte var svartsjuk?
Hjälp....hur blir folk i din värld då de blir svartsjuka undrar jag?

Jag kanske är helt fel ute men jag tolkade det som mest ilska från hennes håll.
Inte svartsjuka..
2008-08-22, 19:13
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Jag kanske är helt fel ute men jag tolkade det som mest ilska från hennes håll.
Inte svartsjuka..

Ok! Då är jag med på hur du tänker!
Svartsjuka eller ilska, det kan ju naturligtvis vara vilket som!
Jag reagerade på att du avfärdade de skrivna orden så, som jag läste ditt inlägg, att det var helt normalt att skriva så UTAN vare sig svartsjuka eller arga motiv! DET tyckte jag var skumt...
2008-08-22, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ok! Då är jag med på hur du tänker!
Svartsjuka eller ilska, det kan ju naturligtvis vara vilket som!
Jag reagerade på att du avfärdade de skrivna orden så, som jag läste ditt inlägg, att det var helt normalt att skriva så UTAN vare sig svartsjuka eller arga motiv! DET tyckte jag var skumt...

Nej, jag tycker det liknar mer ilska som riktar sig mot T, eller någon sorts självömkan OCH ilska över hur hennes situation var.
2008-08-22, 19:26
Medlem
nackepas avatar
Citat:
SÅC förefaller mej mindre trovärdig efter att jag fått klart för mej att det var han som rådde poliserna ang. Emmas isolering o förhör, o efter detta dizzade hennes minne. Vad har SÅC för motiv??

Han har inget motiv. Han säger bara sanningen utifrån sin roll som expert.
2008-08-22, 19:31
Medlem
eloges avatar
Citat:
Nej, jag tycker det liknar mer ilska som riktar sig mot T, eller någon sorts självömkan OCH ilska över hur hennes situation var.
Enligt hennes vittnesmål riktade sig denna ilska åt fler håll. Till en väninna om jag inte missminner mig. Då detta är en kontrollerbar uppgift, får man välja att kontrollera detta eller ta hennes utsaga för gott.
2008-08-22, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eloge
Enligt hennes vittnesmål riktade sig denna ilska åt fler håll. Till en väninna om jag inte missminner mig. Då detta är en kontrollerbar uppgift, får man välja att kontrollera detta eller ta hennes utsaga för gott.
Ja, just det. Det hade jag glömt bort.
2008-08-22, 19:44
Medlem
eloges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Han har inget motiv. Han säger bara sanningen utifrån sin roll som expert.
Eftersom jag kritiserade SÅC så hårt när han fortfarand var en idol i tråden så får jag säga att jag kan tänka mig ett motiv han har. Att sätta sig själv i centrum.
2008-08-22, 19:45
Medlem
mirran_hs avatar
Citat:

Jag har följt tråden sen början. har FUP mm och har funderat under en längre tid över motivet. Jag tror inte heller det handlar om svartsjuka, utan om ren och skär ilska som kommer av att T har svikit henne.

Visst kan jag ha fel och visst kan det vara svartsjuka, men jag tycker kanske att det lutar mer åt att T svikit CS och att det är ilskan pga sveket som hon inte kunnat tygla. Hon har blivit kränkt helt enkelt.

Var det inte så med Mattias Flink också, han blev kränkt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in