Citat:
Ursprungligen postat av Pimpinella
Självklart spelar det ingen roll om vi här vet... Men för familj och anhöriga tror jag att ett erkännande och därmed svar på alla frågor om hur/varför osv kan hjälpa dom oerhört. Även om de VET att CS är skyldig så tror jag de är fulla av frågor!
Å går hon fri (vilket jag tror hon kommer göra till slut) är det en fruktansvärd situation!
Självklart vore ett erkännande det bästa för alla parter, även för gm skulle jag tro. Däremot tror jag aldrig att de får svar på alla frågor, det brukar nästan alltid finnas ett VARFÖR kvar...
Jag tolkade ditt inlägg mer som att du inte var säker på att DE är säkra,
my misstake!