Citat:
Ursprungligen postat av vhyt
Fair enough. Rätt ska vara rätt. Jag såg inte det inlägget från Veckans klubba, det kan ju förklara det du sa. Men i mina ögon kan man inte säga att någon har mer eller mindre rätt att skriva här än någon annan.
Wildone har förvisso insider kunskap, MEN det glömmer många här, att han känner de inblandade betyder inte att han vet bättre vem som var gm eller inte.
Om det vore så enkelt , då skulle man ju bara behöva fråga familjen nästa gång ett brott begås, vem som är GM för de vet ju automatiskt eller vadå? Skippa rättegång och polisutredning eller?
Wildone vet lika lite eller mycket som någon annan vem som är skyldig.
När vi ändå är inne på det som stod i bloggarna så vill jag passa på att påminna om det som E skrev i sin blogg den 23 april 2007:
"Hon frågade idag vad det var som gjorde att jag valde sånna killar. Frågad slängdes i ansiktet på mig, det var det jag satt o funderade på igår. el vad jag funderar på hela tiden igentligen. Varför, attraheras jag inte av de "ordentliga" pojkarna? Man kunnde gå i terapi för sånt. men är det JAG som ska gå i terapi? Ja kanske..."
DETTA inlägg togs BORT från bloggen medans E låg nedsövd på sjukhuset. Endast det inlägget togs bort, inget annat.
Alla här som är så bra på att förklara saker och ting kan NÅGON förklara det för mej? Tack på förhand i så fall.
Dem E beskrev som "oordenliga pojkar" är tidigare förhållanden innan T.
FUn sid. 899
På fråga svarade Emma att hon har kontakt med de flesta av sina ex. Hon har god kontakt med en kille som hon
var ihop med när hon var tretton år. En annan kille, som inte var så snäll mot henne, misshandlade henne, har
hon träffat när M har gympa, då var den killen där med sin systerdotter. De pratade då men inget annat, ingen
som hon umgås med. Han heter J, J .J, kallas Snoken.
Han var väldigt svartsjuk, tyckte inte om att Emma gick till skolan på dagarna, han var elak. Detta var jätte länge
sedan, fem-sex år sen. Sex år sen måste det vara. På fråga om det finns några hard feelings nu mellan E och
J svarade hon nej. Det är överspelat. När de träffas nu för tiden verkar han inte bitter utan frågar om barnen.
E tycks iaf inte se T som någon elak pojke.
FUn sid 890
Hon tillfrågas hur förhållandet med T fungerar och svarade att hon har haft en del struliga förhållanden
bakom sig så förhållande med T är hur bra som helst, han är en kanon bonuspappa och verkligen axlat
ansvaret på en gång. Han är väldigt redig när det kommer till relationen med NJ. T tar saker för vad det
är och diskuterar hellre än bråkar. De har varit tillsammans i ca ett år.