2008-08-15, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
Men låg barnen verkligen och sov? Hur kan hon minnas att tyskan gick upp för trappen annars? Målet var väl att döda barnen för det hade hon ju hotat om innan.
Hade hon?

// Hamlon aka Carl Hamilton
2008-08-15, 00:43
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Håller med dig.
Tycker att du beskriver det väldigt bra. Tvivlen finns där. Och hon kommer förmodligen inte bli fälld heller.
Så du tycker att runstensalibit håller?
2008-08-15, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hamlon
Hade hon?

Ja hon hade tydligen hotat T om det i något mail eller chatt av något slag. Vet inte om det är bekräftat men jag har för mig detta.
2008-08-15, 00:46
Medlem
Citat:
Ja hon hade tydligen hotat T om det i något mail eller chatt av något slag. Vet inte om det är bekräftat men jag har för mig detta.
Det är ett ganska allvarligt påstående så det lär du leta upp en källa på!

2008-08-15, 00:46
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:
Rätt konstigt att E säger att kvvinnan är 1.65, tyskan är väl närmare 1.80? Det är en ganska väsentlig skillnad.Dessutom att hon är mullig och det stämmer ju inte heller på tyskan. Jag tror jag blir tokig, vart ska detta sluta?

Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Ja och låta henne vara uppe på andra våning mm, sen så att den går in i det andra rummet. Där inne låg inget offer eller?

Citat:
Pratar om hennes minnesbild som gick att läsa här ovan nyss, är det förbjudet?

Tagga ner herr Bäver! Du ställer ju själv frågan ovan om där fanns några "offer" och detta svarade jag på. Vill du inte ha svar - ställ inga frågor, vill du inte bli feltolkad eller missuppfattad - uttryck dig klart och tydligt så det inte finns utrymme för missförstånd. Capish?
Senast redigerad av PappasPralin 2008-08-15 kl. 00:54.
2008-08-15, 00:47
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Men låg barnen verkligen och sov? Hur kan hon minnas att tyskan gick upp för trappen annars? Målet var väl att döda barnen för det hade hon ju hotat om innan.

Hon minns inte att gm gick uppför trappan, hon minns:

Citat:
En annan tanke är om det var så sent på dygnet så att hon hade
lagt barnen så måste personen i fråga ta sig upp för trappen och är det så kan Emma till 100% säga att hon följde
efter för hon skulle aldrig lämna dem ensamma med en okänd person.

Hon har alltså inte sagt att hon eller gm gick upp i trappan.
2008-08-15, 00:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Hon minns inte att gm gick uppför trappan, hon minns:

Hon har alltså inte sagt att hon eller gm gick upp i trappan.

Så E minns inte ens om sina barn låg och sov eller ej?
2008-08-15, 00:53
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:

Barnen låg inte och sov. E chattade på msn med en av sina systrar innan och skrev då att hon snart skulle lägga barnen. De hade sina pyjamaser på sig när de blev attackerade och S´s nappflaska hittades enligt FU intill hennes kropp.
2008-08-15, 00:54
Medlem
Citat:
Så E minns inte ens om sina barn låg och sov eller ej?
Vill du vara vänlig att förklara vad du menar med "ens" och vilken värdering du lägger i det ordet?

2008-08-15, 00:54
Bannlyst
Citat:

Och sen in i rummet där fon fanns, tänk om... hon upplevde in det hotfullt heller... Byt ut kvinna till T... kan hon ha satt fel person på minnesbilderna?
2008-08-15, 00:58
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:
Och sen in i rummet där fon fanns, tänk om... hon upplevde in det hotfullt heller... Byt ut kvinna till T... kan hon ha satt fel person på minnesbilderna?

Nej, stopp och belägg! Don´t even go there! Alternativa gm har en helt annan tråd här på fb. Och för sista gången, T är avförd från utredningen som ev. gm. Lägg ned mothuggen nu Mr. Beaver!
2008-08-15, 01:02
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:

Vet inte hur många ggr jag har skrivit det här till dig, T är avförd från utredningen!!!!!! Det här är en tråd om rättegången mot CS, INTE mot T!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in