Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
Rätt konstigt att E säger att kvvinnan är 1.65, tyskan är väl närmare 1.80? Det är en ganska väsentlig skillnad.Dessutom att hon är mullig och det stämmer ju inte heller på tyskan. Jag tror jag blir tokig, vart ska detta sluta?
Emma uppgav att hon har den här personen mitt framför sig, hon kan beskriva henne. Det är en tjej. Hon är
jättesäker på att det är en tjej. Emma vet inte varför men det finns ingenting som säger henne att det är en kille.
Det är en tjej för Emma. Hon är nästan helt säker. En annan tanke är om det var så sent på dygnet så att hon hade
lagt barnen så måste personen i fråga ta sig upp för trappen och är det så kan Emma till 100% säga att hon följde
efter för hon skulle aldrig lämna dem ensamma med en okänd person. Det finns en trapp i huset och med tanke
på skadorna som Emma har så tänker hon om personen har puttat henne utför trappen. Hon skulle lätt få dessa
skador. De har två byråer som står på avsatser i trappen. Kan hon ha skadat sig på dessa?
Tanken eller minnet eller vad det nu är, som hon fick i morse utspelar sig i hallen. Det är ganska klart eftersom
hon ser sig själv ligga i hallen men personen, hon är antingen lika lång som Emma eller aningen lite längre, inte
mycket längre, Emma är 1 och 60 så hon är max 1 och 65. Hon står rätt framför Emma som inte kan se vad kvinnan gör, om hon gör henne illa. Ingenting sån´t. Hon har axellångt mörksvart hår, riktigt svart. Kanske lite
uppsatt men mestadels hänger det ner på axlarna. Hon hade inget smink. Kanske mörka ögonfransar,
hon kan
vara lite mullig för hennes kläder sitter inte så bra.