Det är nog möjligt att inte ens polis och åklagare tänkt på att det går_att tekniskt fastställa om en gravditet ägt rum eller ej. För det gör det.
Jga minns en gång en diskussion här hemma och när jag googlade tror jag bestämt det är detta som är skillnaden mellan en kvinna som fött barn/inte fött barn (jag är ihop med en läkare och jag minns att jag läste detta i en bok och blev förvånad över att man kan bli så "avslöjad" efter att man fött barn även fast man gjort knipövningar och tänjt ihop slidan ytligt)
Så här står det på en sajt och precis detta vill jag minnas att det stod i den gynboken: Så snart livmodern är tömd på allt sitt innehåll (moderkaka, fosterhinnor och fostervatten) återtar den sin ursprungliga storlek och konsistens. Denna återgång tar 6-8 veckor.
Den enda synliga förändringen är att den yttre livmodermunnen är munformad istället för som tidigare ett litet runt hål
Källa på nätet:
http://wapedia.mobi/sv/Livmoder
Mao: Min och CS yttre livmodermun är munformad och inte som tidigare formad som ett runt hål pga att vi fött barn (om nu CS gjort det alltså)
Det är väldigt synd att man inte fått henne upp i gynstolen. Teknisk bevisning väger tyngre än spekulationer.