2008-08-13, 01:46
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Jag vet inte om T kommer ställas inför rätta.
Däremot har jag egna frågetecken av vad jag läst i FUP åt ett antal håll.
Vet du inte om T kommer att ställas inför rätta?
Ingen vet vad som händer i framtiden, men inte fan kommer han att ställas inför rätta för Arbogamorden.
Han kanske ställs inför rätta om han nekar till fortkörning eller nåt annat men vad vet vi om det nu?

Du skriver att du har frågetecken åt ett antal håll. Vilka? (T vet vi.)
2008-08-13, 01:47
Medlem
osekos avatar
Citat:
Har du inte låst dig vid någon person som våra domstolar kan fria.
Jag tycker ditt inlägg talar tydligt mot vad du verkar vilja få fram om inget "pyrande hat".

Det får stå för dig det. Jag hatar henne inte. Jag känner henne inte, så hur kan jag hata henne? Däremot är jag övertygad om att hon är skyldig (känner mig som en papegoja) och det brott jag tror att hon begått är fruktansvärt och jag hoppas att hon åker dit för det och aldrig kommer ut igen. Get it?
2008-08-13, 01:47
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
Vet du inte om T kommer att ställas inför rätta?
Ingen vet vad som händer i framtiden, men inte fan kommer han att ställas inför rätta för Arbogamorden.
Han kanske ställs inför rätta om han nekar till fortkörning eller nåt annat men vad vet vi om det nu?

Du skriver att du har frågetecken åt ett antal håll. Vilka? (T vet vi.)
Även radom.
Idag ser jag ingen teknisk bevis mot C.
Jag har även sett att förhören med henne är missvisande då språk förbristningar via tolk rör till det för både fhl och C.
Tänker då på skor och turistinformation.
Senast redigerad av Tulpanpernilla 2008-08-13 kl. 01:51.
2008-08-13, 01:48
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Någon som vet om förundersökningen finns online?
2008-08-13, 01:53
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlomo ben Goy
Någon som vet om förundersökningen finns online?
Där ska du passa dig att hämta för tidigare inlägg här har avslöjat att IP adresser spåras av hackers till att komma åt laddarnas barn.
2008-08-13, 01:54
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Även radom.
Misstänker att du menar random, det borde betyda att du använder slumpgenerator för att hitta gm alltså?

Nu ska vi se...vad fan gjorde jag den kvällen?
Jag minns inte, då är det nog jag. Eller du.

Tycker du inte att CS har lite att förklara rent allmänt om sina förehavanden i Sverige? Eller har hon bra svar på allt?
2008-08-13, 01:59
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
Misstänker att du menar random, det borde betyda att du använder slumpgenerator för att hitta gm alltså?

Nu ska vi se...vad fan gjorde jag den kvällen?
Jag minns inte, då är det nog jag. Eller du.

Tycker du inte att CS har lite att förklara rent allmänt om sina förehavanden i Sverige? Eller har hon bra svar på allt?
Enligt mig är C en stalkare men än finns inget som binder henne till mordplatsen.
Sen kan kanske vittnet Tina ha observerat mer skumt i området. Hon tycks ha pejl.
Någon granne sa i förhör om en gammal merca som inte hörde hemma i kvartert hade passerat samt många har observerat skumma typer tiden innan familjen flyttade till villan.
Området verkar skumt!
2008-08-13, 02:00
Medlem
DeBalys avatar
Citat:
Där ska du passa dig att hämta för tidigare inlägg här har avslöjat att IP adresser spåras av hackers till att komma åt laddarnas barn.

Där har vi det! CS är en hacker och E är en laddare, vad barnen beträffar, vet vi precis hur det slutade.
2008-08-13, 02:04
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeBaly
Där har vi det! CS är en hacker och E är en laddare, vad barnen beträffar, vet vi precis hur det slutade.
Jag vet inte.
Läste bara inläggen som senare raderades som trams.
2008-08-13, 02:12
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin

Många hoppas att CS ska dömas, även om det inte är ställt utom allt rimligt tvivel. De anser att brottet är så fruktansvärt att man kan göra ett undantag i detta fall. Det är inte alls ovanligt. För 15 år sedan bestämde högsta domstolen att beviskraven skulle sänkas i barnsexbrott.
Det var underligt. Jag har följt dessa trådar nästan sedan starten. Jag har väl inte läst alla inlägg och hoppat över några perioder. Men jag kan inte komma ihåg att någon argumenterat för att göra undantag från lagen i detta fall.
2008-08-13, 02:17
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Då kan man inte kallas för kontaktbar och medveten eftersom man inte regerar på tilltal.
Menar du verkligen att alla sådana människor måste ha minnesförlust?
2008-08-13, 02:35
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Därför är det inte så självklart att hon var en trea och jag måste för en gångs skull försvara Tulpanpernilla.
Men vad är det du försvarar? I kedjan av argument så framhölls detta för att visa att E inte kunde ha några minnen. Menar du att sådana personer aldrig minns någonting?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in