Citat:
Ursprungligen postat av millo666
Ah ok, så hon kan dra kvalificerade lögner i rätten , men inte fixa ner en bild i cacheminnet. Ja det är ju svårt...förstår inte någonting för att vara ärlig. Antingen dömer du ut hennes datorkunskaper helt, och antar att ingen annam kan ha hjälpt henne, men å andra sidan tycker jag att det räcker med att hon har bilderna cachade, tycker inte ni det?
För övrigt. Kan ni tänka er någon annan förövare? Få höra det i så fall, ni som in absurdum påtalar tyskans oskuld.
Att hon kan dra kvalificerade lögner i rätten är ju väl dokumenterat, eller?
Har hon besökt en sida på nätet lagras den i cacheminnet.
Jag tror inte någon datoranvändare öht medvetet sparar ner en bild i cacheminnet. Det vanligaste är ju att man sparar ner bilden i "Mina dokument"/Mina bilder" som är en default inställning om man nu kör t.ex XP.
Surfsidor, bilder, sparas automatiskt på burken.
Att hon har bilderna cachade visar ju vilka sidor hon besökt.
För mig iaf är CS gärningsmannen.