2009-08-06, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murrvin
Har inte fått mitt brev med information från UU än, föräldrarna vidarebefordrade det till mig, men misstänker att det har kommit bort i posten.. står det något där man måste veta just nu, eller kan jag vänta lite och hoppas på att det dyker upp?

Min post kommer inte heller hem till mig, utan till min pappa, så han har scannat in allt och mejlat till mig. PMa mig din mail så kan jag skicka allt som man fick i det första brevet. Det är info om nollningen och den första kursen osv.

Dock nu i samband med antagningsbesked 2 så ska man få hem ännu mer brev, som jag inte har fått än.
Citera
2009-08-07, 11:16
Medlem
Murrvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sannon
Min post kommer inte heller hem till mig, utan till min pappa, så han har scannat in allt och mejlat till mig. PMa mig din mail så kan jag skicka allt som man fick i det första brevet. Det är info om nollningen och den första kursen osv.

Dock nu i samband med antagningsbesked 2 så ska man få hem ännu mer brev, som jag inte har fått än.
Schysst! Pm skickat.
Citera
2009-08-07, 11:30
Medlem
black-swans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skandis
wut?

Om du tar en master får du i princip aldrig ut en civ. ing. examen. Det fåtal som gör det, är mycket väl medvetna om vilka papper de vill ha ut.

Om du tar en civ. ing. har du i princip alltid möjlighet att ta ut en master i dagsläget, iom bologna.

Det jag invände emot var ditt påstående att man alltid fick ut tre papper. Det är som du nämner nu att det inte är garanterat att man får master + civ.ing är korrekt.
Citera
2009-08-13, 09:14
Medlem
systemvetare Liu och jag börjar på måndag, några systemvetare som flyttat ner ännu? Ändå över 70 antagna.
Citera
2009-08-13, 10:08
Medlem
Nope, men på SU
Citera
2009-08-19, 13:01
Medlem
Hur är egentligen tempot på systemvetenskapliga program? hört man läser ämnen som gruppdynamik osv att det är extremt mycket muntligt osv?
Citera
2009-08-24, 02:34
Medlem
För oss som börjar på SU imorgon/idag, när ska vi vara där egentligen?
Citera
2009-08-24, 06:46
Medlem
Kl 09 i sal A
Citera
2009-08-24, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osten86
Kl 09 i sal A
Du räddade mig ifrån att åka alldeles för tidigt! Tackar!
Citera
2009-08-28, 15:09
Medlem
Jag

Börjar Datavetenskapliga pr. på MDH på måndag. Ska bli spännande. Har jobbat som pc, helpdesk,system och drift-teniker senaste 10 åren, tror ni jag har mycket nytta av det i utbildningen? Jag kom inte in på betyg (ganska kassa) utan på reell kompetens som det heter.
Citera
2009-10-18, 23:55
Medlem
Ni som börjat läsa SVP på liu, vad tycker ni än så länge? HH är lite av en legend :P
Citera
2009-10-27, 11:26
Medlem
Funderar på att söka till data- och systemvetenskap på SU nästa höst. Ni som nyligen börjat där, eller går/gått sedan tidigare, vad har ni fått för intryck så här inledningsvis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in