2009-02-13, 11:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Qwertysan
Han är kanske sjuk.

Det var tråkigt att höra och jag önskar herr Kuling god bättring. Det verkar inte vara mycket som gått hans väg sedan han flyttade till Knutby.
Citera
2009-02-13, 11:17
Medlem
Therons avatar
Citat:
Jag anser att RR far med svepande generaliseringar utan att behöva förankra dem i sanning.
Det finns säkert en väldigt intressant story varför hedin är petad från sin post och idag bara är vanlig predikant.
MWs psykiska status vet jag inget om däremot är hon dömd för misshandel.
Vet du något alls om vad som provocerade MW till att utdela en örfil? Eller resonerar du likadant som chefsåklagaren som snabbt droppade anklagelserna mot de rasistiska våldsbenägna poliserna?

Vad är det för slags sanning du bekänner dig till? Undrar bara eftersom den verkar befinna sig så fjärran från faktiska händelser. Eller är det egentligen ingen sanning och bara något som du tror. Dvs ganska vanlig frireligiös självgodhet?
Citera
2009-02-13, 11:17
Medlem
Qwertysans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av condor
Det var tråkigt att höra och jag önskar herr Kuling god bättring. Det verkar inte vara mycket som gått hans väg sedan han flyttade till Knutby.
Det är nog dags att du läser lite noggrannare! Eller valde du att glöma ordet kanske?
Vad är det som inte gått hans väg?
Citera
2009-02-13, 11:20
Medlem
the saints avatar
Citat:
Blev maken dömd?

I det här fallet, liksom i många andra fall, går den verklige förövaren fri
Citera
2009-02-13, 11:21
Medlem
Qwertysans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theron
Vet du något alls om vad som provocerade MW till att utdela en örfil? Eller resonerar du likadant som chefsåklagaren som snabbt droppade anklagelserna mot de rasistiska våldsbenägna poliserna?

Vad är det för slags sanning du bekänner dig till? Undrar bara eftersom den verkar befinna sig så fjärran från faktiska händelser. Eller är det egentligen ingen sanning och bara något som du tror. Dvs ganska vanlig frireligiös självgodhet?
Nej jag vet inget av vad som provocerade MW. Det verkar som den som eventuellt provocerade INTE straffades för detta. Varför skyddar du MW så intensivt?
Jag har inte sagt något om vilken sanning jag bekänner mig till. Däremot hävdar jag att du har dålig smak när det gäller kläder. framförallt slipsar.
Om måttet på självgodhet hänger ihop med att vara frireligiös så hamnar du med god marginal inim den kategorin.
Citera
2009-02-13, 11:22
Medlem
Qwertysans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the saint
I det här fallet, liksom i många andra fall, går den verklige förövaren fri
Och som vanligt påståenden utan substans.
Varför detta intensiva skyddande av MW. Hon är en fd brottsling!
Citera
2009-02-13, 11:24
Medlem
the saints avatar
Citat:
Och som vanligt påståenden utan substans.
Varför detta intensiva skyddande av MW. Hon är en fd brottsling!

Ha,ha,ha, det var ett riktigt patetiskt inlägg.

Om du vill prata om brottslingar, börja med sektledaren Åsa Waldau.
Citera
2009-02-13, 11:27
Medlem
Qwertysans avatar
Citat:
Ha,ha,ha, det var ett riktigt patetiskt inlägg.

Om du vill prata om brottslingar, börja med sektledaren Åsa Waldau.
Jag har inte sagt eller hävdat något om ÅW mer än att så länge hon inte är anklagad för något så förutsätts hon vara icke skyldig och icke brottslig.

Fakta är att MW befanns skyldig till misshandel d.v.s. en brottslig handling.
Citera
2009-02-13, 11:27
Medlem
the saints avatar
Citat:
Han är kanske sjuk.

Om herr Kuling är sjuk, så skulle det inte vara så förvånansvärt, efter att han blivit ruinerad genom att tvingats satsa alla sina pengar på Åsa Waldaus undermåliga CD. Det skulle ta knäcken på vem som helst. Tur att han har frun att stötta sig mot.

Undrar om garderoberna hos sektmedlemmarna fortfarande är fyllda med mängder av osäljbara Åsa-CD.
Citera
2009-02-13, 11:30
Medlem
Qwertysans avatar
Citat:
Om herr Kuling är sjuk, så skulle det inte vara så förvånansvärt, efter att han blivit ruinerad genom att tvingats satsa alla sina pengar på Åsa Waldaus undermåliga CD. Det skulle ta knäcken på vem som helst. Tur att han har frun att stötta sig mot.

Undrar om garderoberna hos sektmedlemmarna fortfarande är fyllda med mängder av osäljbara Åsa-CD.
Ja du har mycket att bry din hjärna med. Visst är det tur att han har en fru. Kan du inte hitta några fel på henne också? Det verkar som om du ser fel hos alla som är medlemmar i "sekten".

Du måste vara en fantastisk människa som orkar hålla på och försöka svärta ner människor som du gör.
Skaffa ett jobb eller sök hjälp!
Citera
2009-02-13, 11:31
Medlem
the saints avatar
Citat:
Jag har inte sagt eller hävdat något om ÅW mer än att så länge hon inte är anklagad för något så förutsätts hon vara icke skyldig och icke brottslig.

Fakta är att MW befanns skyldig till misshandel d.v.s. en brottslig handling.

Vilken planet lever du på?
Hur länge tänker du göra en höna av en fjäder, dvs. MWs örfil?

Dina patetiska försvarstal för Åsa och sekten är just - patetiska.
Citera
2009-02-13, 11:32
Medlem
Angel of Peaces avatar
Citat:
Håller helt med dig att det hade behövts mer tid för att gå igenom Eva lundgrens ytterst mediokra sk forskning. Det är beklämmande att en professor kommer undan med att göra ett så dåligt jobb.

Debatt om Knutby hade rubriken "Är händelserna i Knuby utredda?"

Gårdagens Debatt handlade inte om Eva Lundgrens forskning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in