2009-10-18, 07:33
Medlem
Therons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwertysan
Kan du ge exempel på det sociala handikappet.
Du har själv just gett ett exempel på det.
Senast redigerad av Theron 2009-10-18 kl. 07:41.
Citera
2009-10-18, 08:19
Medlem
Qwertysans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theron
Du har själv just gett ett exempel på det.
Nja där har du nog fel. Det var sektmedlemmar du pratade om. Jag är bara sektkramare enl din definition.
Citera
2009-10-18, 08:50
Medlem
GustafKroons avatar
Citat:
Hur kan det ha skett en bluffvigsel om de inte har vigselrätt?Q
Jag vet att det är jobbigt med svenskan, men jag ska försöka skriva sakta

Om de inte har vigselrätt, måste det bli en bluffvigsel
Citera
2009-10-18, 08:54
Medlem
Megans avatar
Citat:
Kan du ge exempel på det sociala handikappet.

Godmorgon Theron, nabo, Gustaf och tråden!

Den ger du en övertydlig bild av när man läser igenom dina samtliga inlägg, inte alla skribenter som blottar sig så bra som du.

Får jag påminna dig om att du befinner dig i en skvallertråd, det är alltså inte meningen att dina postningar skall innehålla kritik av skribenterna.
Du frågar efter fakta, ja ta då och leta reda på den som vi andra har gjort, läs förundersökningen, läs de dokument som finns tillgängliga osv. Finns massor med material på nätet, till exempel på the Pirate Bay, gamla Knutbytrådar, Rapidshare osv.
Jag tänker inte lägga ner något jobb på att leta fakta åt dig, det får du sysselsätta dig med själv.

Åter till skvaller, oroligt på kullen Åsa mår inte bra stundtals, hennes lydiga lakejer/sektkramare/sektmedlemmar i periferin gör ett dåligt jobb när de skall försvara den grå häxan.

De vill så gärna hjälpa sin drottning Tirsa men det blir hela tiden fel.
Senast redigerad av Megan 2009-10-18 kl. 08:59.
Citera
2009-10-18, 09:04
Medlem
Qwertysans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megan
Godmorgon Theron, nabo, Gustaf och tråden!

Den ger du en övertydlig bild av när man läser igenom dina samtliga inlägg, inte alla skribenter som blottar sig så bra som du.

Får jag påminna dig om att du befinner dig i en skvallertråd, det är alltså inte meningen att dina postningar skall innehålla kritik av skribenterna.
Du frågar efter fakta, ja ta då och leta reda på den som vi andra har gjort, läs förundersökningen, läs de dokument som finns tillgängliga osv. Finns massor med material på nätet, till exempel på the Pirate Bay, gamla Knutbytrådar, Rapidshare osv.
Jag tänker inte lägga ner något jobb på att leta fakta åt dig, det får du sysselsätta dig med själv.

Åter till skvaller, oroligt på kullen Åsa mår inte bra stundtals, hennes lydiga lakejer/sektkramare/sektmedlemmar i periferin gör ett dåligt jobb när de skall försvara den grå häxan.

De vill så gärna hjälpa sin drottning Tirsa men det blir hela tiden fel.
En hel del av inläggen har med god marginal passerat gränsen för skvaller. Det är i stället förtal d.v.s. en straffbar handling.
mvh
Q
Citera
2009-10-18, 09:11
Medlem
Megans avatar
Citat:
En hel del av inläggen har med god marginal passerat gränsen för skvaller. Det är i stället förtal d.v.s. en straffbar handling.
mvh
Q

...men dra mig baklänges, vilken värld lever du i? Jag skriver sanningen och det är klart att sekten räknar den som förtal.

Välkommen att anmäla mig, jag ser fram mot det. Jonas Kuling kan väl skicka ett mail som vanligt.
Förresten sist han mailade så bjöd jag in både han och den gråa Tirsa till mitt hem, men han blev skraj och hörde aldrig av sig trots att jag var så vänlig så jag svarade på hans kontaktförsök.
Citera
2009-10-18, 09:25
Medlem
GustafKroons avatar
God morgon Megan och övriga sektspanare
Råder det panik på Kullen nu eftersom sektagitatorerna plötsligt aktiveras?

När Queer Queen Tirsa släpper alla förnuftets förankringar och kastar sig ut i ett hysteriskt mediefrieri, skärps bilden av knutbysekten som dårarnas sällskap.

Vad blir nästa steg i den nya karriären?
Citera
2009-10-18, 09:43
Medlem
Megans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustafKroon
God morgon Megan och övriga sektspanare
Råder det panik på Kullen nu eftersom sektagitatorerna plötsligt aktiveras?

När Queer Queen Tirsa släpper alla förnuftets förankringar och kastar sig ut i ett hysteriskt mediefrieri, skärps bilden av knutbysekten som dårarnas sällskap.

Vad blir nästa steg i den nya karriären?

Ja, det blir säker något spektakulärt och billigt som vanligt när det gäller Åsa.

Måste förtydliga angående Jonas Kulings kontaktförsök att jag är ingen man utan en tjeja så det låg inte på det planet.
Citera
2009-10-18, 09:56
Medlem
Qwertysans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megan
...men dra mig baklänges, vilken värld lever du i? Jag skriver sanningen och det är klart att sekten räknar den som förtal.

Välkommen att anmäla mig, jag ser fram mot det. Jonas Kuling kan väl skicka ett mail som vanligt.
Förresten sist han mailade så bjöd jag in både han och den gråa Tirsa till mitt hem, men han blev skraj och hörde aldrig av sig trots att jag var så vänlig så jag svarade på hans kontaktförsök.
Vad J*K*, Å*W* och du haft för samröre tidigare är av mindre intresse för mig.
Ta det lugnt jag kommer inte att anmäla någon av er.
mvh
Q
Citera
2009-10-18, 10:28
Medlem
-jOE!s avatar
OT/chat/trams raderat, håll er till topic och respektera reglerna på Flashback. Det är tex. inte OK att sammankoppla en användare med dess riktiga identitet. /mod

https://www.flashback.org/rules/
Citera
2009-10-18, 11:43
Medlem
Är det någon som har någon information om vad Åsa W. ska ägna sig åt nu när hon ska lämna sekten i Knutby?
Citera
2009-10-18, 12:21
Medlem
the saints avatar
Citat:
Hur vet du att horeri förekommer i "sekten"?
Hur kan det ha skett en bluffvigsel om de inte har vigselrätt?

Megan kom med lite bevis.
mvh
Q

Här kommer lite bevis om bluffvigseln.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article283722.ab

KiWi hade vigselrätt på den tiden.

Om nu någon skulle ha missat det tidigare.

Så, qwertysan, antingen har de vigselrätt och då blir det en bluffvigsel, eller har de ingen vigselrätt och då blir det också en bluffvigsel.
Senast redigerad av the saint 2009-10-18 kl. 12:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in