Citat:
Ursprungligen postat av l1mpan
Måste bara berätta att för mig är Mellösa fortfarande riktigt riktigt misstänkt, efter att jag pratat med en man idag så sa han att det sägs gå tunnlar enda till harpsund från den här bunkern och att det är flera _MIL_ kablar dragna där nere!!!!!!! Sen säger han också att det inte alls va längesedan dem gjorde iårdning där nere ca 6 -7 år. när han pratar om kablar vet han vad han snackar om, kan va så att han varit där o dragit dem, det kommer doc ej fram. men att man åker hiss ner i stället påstår han!! men som sagt spåna vidare ni jag fortsätter mitt sökande då jag tror det här är the real RB! Ska tydligen va något riktigt stort kabelnät där nere...
Mycket möjligt att det är en "FO-STAB" men enligt dem här uppgifterna verkar dem gjort om där nere nyligen vilket kan säga en hel del eller vad tycker ni?
Snälla l1mpan! Den RB som avhandlas i denna tråden LIGGER DEFENITIVT INTE I MELLÖSA MED OMNEJD!
Var snäll o läs hela tråden!
Mellösa kan visst vara intressant men av helt andra skäl! Varför inte starta en tråd om Mellösa?
Här diskuterar vi en anl. som byggdes på-50 talet,som ligger inom den sk. Zonen!(troligtvis MEN INTE I SÖRMLAND).