Citat:
Ursprungligen postat av Swampman
Du är helt säker på att det var en helt civil UPL och en mil UPL för rikets ledning? Det emotsägs litet av att man på högsta regionala ledningsnivå satt i GPL... Jag vill nog få antalet RB från 50-tal till 70-tal till två ordinarie - båda fungerade som GPL.
Okej, jag uttrykte mig nog otydligt. Millitära HKV i krig hade tre anläggningar, A1, A2 och B. Medans Civila HKV i krig endast hade En anläggning. Hur man hade fördelats rikets ledning, om man hade samgruperat ÖB med regering vet jag inte. Ska forska mer i det där. Men jag är säker på att det fanns en Civil och en Millitär "riksbunker", den första millitära färdigställde strax innan "civ rb". Dock så har man under årens gång flyttat runt Mil HKV i krig ett par varv, medans den Civila varit kvar på samma plats. Dessa anläggningar har hela tiden funnits innom den sk Zonen.
Mil HKV styrde väl de olika MILO och Civ HKV alla HC och andra myndigheter. Allt detta är mycket rörigt och jag har inte så bra koll.

Är ganska säker på att tex Bergakungen kan mer om detta än mig. Kanske han kan förklara bättre?