Har litt problemer med noen svenske ord, men jeg har forstått det som at ledningen skulle vises i skoavtrykket?
Da jeg fikk fup så jeg disse bildene på en annen måte. Jeg gikk ut fra at GM slo til mot E først fra dette stedet da hallen er meget smal og pga skohyllan.(hallen ser større ut på bilder)Bredde og lengde står i fup.
E blir først slått ned, M kommer til og raseriet som nettopp ble utløst rammer honom. GM forflytter etter M og innover i hallen og utfører sine slag mot begge barna.
GM tråkker i blod og forflytter seg tilbake mot samme utgangspunkt, ved skohyllan og avsetter sporene med blod. GM er nå på vei ut og avslutter sine siste slag mot E som ligger nede. (Observer; Lite blod på vegg over skohylle og langs siden som GM har stått ved slag)
Jeg tolker bildene som at GM har skubbet/forskjøvet ledningen med sine skor.
Mener bildene viser spor av dette. Jeg legger ut link hvor piler viser hva jeg mener. GM har stått og
beveget seg på samme sted. Der er flere fragmenter etter vaffelmønster ved siden av de to tydelige avtrykkene! De to tydelige skospor vender med tåspiss ut mot hallen og offer. Mener bilder viser at ledningen er
forskjøvet i skoavtrykket.... Tråkket på med yttersiden av sko og forskjøvet, noe pilene markerer. Håper dere forstår....
Link:
http://www.megaupload.com/?d=HL8TJDBV
Megaupload: Sett inn fetmarkerte bokstaver. Vent ca 45 sek til grå felt med download kommer opp og trykk.