2008-10-09, 21:32
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Trams det också. Det diskuterades saker, enligt väldigt pålitliga källor (bl.a. här i tråden), som ingen mer än E kände till.
Kanke man ska se dessa "pålitliga källor" som något annat än bevis.
2008-10-09, 21:34
Medlem
LieDetectors avatar
Några som känner varandra väl kan absolut inte fejka på msn. Det är inte möjligt och i det här fallet handlade det om syskon. Nackepa, hördu, något bättre får du allt lov att komma med!
2008-10-09, 21:35
Medlem
LieDetectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheZoo
Kanke man ska se dessa "pålitliga källor" som något annat än bevis.

Exact vad antyder du med det? Det duger bara med klartext så misstror du någon så tycker jag att du ska säga det. Här är vi inte så blyga.
2008-10-09, 21:37
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Trams det också. Det diskuterades saker, enligt väldigt pålitliga källor (bl.a. här i tråden), som ingen mer än E kände till.

Inget trams från min sida. Jag har för länge sen i tråden redogjort för denna möjlighet. Bygger bl.a. på egna erfarenheter. Mycket osäkert sätt att identifiera en person via mess. Vi har olika åsikter här. Vet att många håller med mig i möjligheten att någon annan kan ha messat på E:s konto. I alla möjliga yrkesgrupper, även inom polisen.
2008-10-09, 21:39
Bannlyst
Citat:
Absolut läst tillräckligt med slaskar, tror inte arbogaslasken är unik.

Klart man kan opponera sig, men mer leder det sällan inte till.

Läs om, kanske du fattar.

Nej klart att inte den här slasken är unik, detta är ju ett vanligt dussinfall, klart den är som alla andra slaskar

Den är dessutom belagd med sekretess, varför det när det är samma saker i slasken som i FUP kan man då undra?? Du kanske har svar som har läst så många slaskar

Du sitter mest och jiddrar tror jag.
2008-10-09, 21:39
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LieDetector
Exact vad antyder du med det? Det duger bara med klartext så misstror du någon så tycker jag att du ska säga det. Här är vi inte så blyga.
En klok människa tar källor med en nypa salt, framförallt en fb källa, vad du gör vet inte jag.
2008-10-09, 21:40
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Fortfarande är vi i alt gm tråden

Du syftar till att det är L, vidareutveckla det lite gärna mer än oneliners.
Du vet mycket väl att jag menar CS. Eller kanske inte...

Du är kanske för dum helt enkelt.
2008-10-09, 21:41
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LieDetector
Där har du skitfel nackepa!

Det har sagts flera gånger på de senaste sidorna, om det skulle ha skett tidigare så hade det varit mord på tre personer. Förstår du?

Kan finnas förklaring även till detta. Att det inte blev 3 mord även om brottet kan ha skett tidigare.

Detta har vi diskuterat tidigare i tråden.
2008-10-09, 21:41
Medlem
LieDetectors avatar
Citat:
En klok människa tar källor med en nypa salt, framförallt en fb källa, vad du gör vet inte jag.

Jaha du, så du pekar hellre ut hela gruppen av FBskribenter som misstänkta istället för att ha stake att säga vem/vilka du avser. Jaja, vi är alla olika, tack å lov!
2008-10-09, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Nej klart att inte den här slasken är unik, detta är ju ett vanligt dussinfall, klart den är som alla andra slaskar

Den är dessutom belagd med sekretess, varför det när det är samma saker i slasken som i FUP kan man då undra?? Du kanske har svar som har läst så många slaskar

Du sitter mest och jiddrar tror jag.

Hur var det med Tele2 listorna, lite sektretess på såna också. Eller hur sköts sånt egentligen...
2008-10-09, 21:43
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Kan finnas förklaring även till detta. Att det inte blev 3 mord även om brottet kan ha skett tidigare.

Kan du upprepa förklaringen för oss som inte minns?
2008-10-09, 21:43
Medlem
LieDetectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa

Nej nackepa, VI har inte diskuterat det, DU har svamlat om det med en massa spekulationer. Den tidsram som är redovisad har uppenbarligen hållit för rättens granskning och ändå sätter du dig över deras bedömning?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in