2008-10-09, 13:48
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Det värsta är den personen som anmälde TPB, denne är ju den som bidragit till att det blev en hysterisk spridning av både fuppen samt de tragiska bilderna. Var ju inte många som hittat den innan, undra hur den personen känner sig idag.

Du får väl ringa o fråga?
Det var väl en namngiven jurist som gjorde anmälan till datainspektionen?

Då hade FUP torrenten på TPB redan uppmärksammats btw, du är så glömsk..
Den uppmärksamheten fick väl torrenten efter att Expressen skrev sin artikel om vad NJ tyckte om den.

Det JAG undrar är isf hur ULAREN mår, då denne sett hur bilderna använts?
Jag skulle INTE sova bra på nätterna...
Senast redigerad av miapetter 2008-10-09 kl. 13:50.
2008-10-09, 13:49
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Det värsta är den personen som anmälde TPB, denne är ju den som bidragit till att det blev en hysterisk spridning av både fuppen samt de tragiska bilderna. Var ju inte många som hittat den innan, undra hur den personen känner sig idag.

OnTopic:
Om man söker efter en alt gm, är det en planerat dåd eller är det ett impulsdåd.

Hur som verkar ingen ha sett eller hört något efter 19:00, men det hördes barnskrik före 19:00 enl ett vittne. Samt vem var den unge man som visade ambulansen vart huset låg, är det någon som hittat något om detta?
Källa på det fetstilta? Gärna en sidhänvisning i FUP.

Tänk på att det kan vara skillnad på barnskrik och barnskrik.
2008-10-09, 14:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Källa på det fetstilta? Gärna en sidhänvisning i FUP.

Tänk på att det kan vara skillnad på barnskrik och barnskrik.

Hänvisning finns i tidigare i tråden bara att läsa, att tjata om hänvisning när du själv var här inne då. Tyder på att du inte läser utan mest försöker sysselsätta en i arbete med att slå upp sidor åt dig.

Tänk på att det är skillnad i att läsa och att läsa.
2008-10-09, 15:05
Bannlyst
Citat:
Hänvisning finns i tidigare i tråden bara att läsa, att tjata om hänvisning när du själv var här inne då. Tyder på att du inte läser utan mest försöker sysselsätta en i arbete med att slå upp sidor åt dig.

Vi har tidigare bevisats i tråden att FUP kan läsas så in i helsike fel. Och en som inte citerar korrekt kan följdaktligen komma med extrem desinformation. Bävern kanske inte ens har läst FUP?
2008-10-09, 15:09
Bannlyst
Citat:
"Jänka"? är det fornnordiska, förklara gärna. Sen undrar jag vart det finns brons i en glödlampa?

Jag skrev fel, ber så hemskt mycket om ursäkt. Det ska vara ett G givetvist inte J. Sen vet vi att felskrivningar är herrns specialitet så du kan nog förstå. Fornnordiskt eller ej. T önskade väl livet ur S enligt dig? Hur var det nu? Läste du det på fornnordiska eller svenska? Nej så elakt skrivet av mig. Obäverligt att svara på frågor.
2008-10-09, 15:11
Medlem
BoISarens avatar
Citat:

Tack för svaret.

Vad jag undrade var om det var, som du vill påskina, skrik från M och S som hördes, eller om det var barnen som var ute och lekte som hördes.
2008-10-09, 15:20
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Tack för svaret.

Vad jag undrade var om det var, som du vill påskina, skrik från M och S som hördes, eller om det var barnen som var ute och lekte som hördes.

Det var barnen ute.
2008-10-09, 15:22
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Det var barnen ute.
Jag misstänkte det. Därav frågan till Bävern.

Läser man bäverns inlägg är det lätt att tro att det var M och S som avses.
2008-10-09, 15:26
Medlem
miapetters avatar
Citat:

Jo, vi vet ju det....

..o innan Bävern börjar skrika om det orättvisa i att BoISaren
inte kräver mej på källa så tror jag att det räcker med att vi andra vet svaret!
2008-10-09, 15:26
Bannlyst
Citat:

Ja annars vore poängen med de inläggen totalt meningslösa. Som vanligt med andra ord. Konspirationsteoretikerna är i högform, gud vad less jag är.
2008-10-09, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
I Expressen.se finns det ett filmklipp där man ser vänster tumme bra. CS är vänsterhänt. Här är klippet, en bit in i filmen är det en sekvens där CS dricker något ut en mugg:

http://www.expressen.tv/nyheter/Inrikes/1.1326153/tyskan-ar-inte-psykiskt-sjuk

Nog tror ju jag att hon utan problem kan greppa en hammare och hålla fast den med den tummen, endast den övre leden och nageln ser "onormal" ut precis som flera redan har konstaterat.

Någon "deformerad liten stump" till tumme är då inte vad jag ser i alla fall.
Senast redigerad av Rock N Roll 2008-10-09 kl. 16:09.
2008-10-09, 16:18
Medlem
Veckans klubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Hej o välkommen åter!
Var faktiskt lite orolig över din bortavaro!
KÄNNER du Lutten?
Med tanke på att du anser henne suspekt?

NHL 09 och försäsongsmatcherna i NHL har hållt mig borta från trådarna ett tag. Men man behöver inte känna någon för att anse denna som suspekt. Lutten har en air av bisexuell vrede. Hon bör kollas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in