Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Det är en mer trolig teori att hon anlitat någon för dådet än hon har utfört det själv med tanke på avsaknad av bevis. Men att det är en total psykopat utan spärrar kan man fråga sig. I baltikum kan det finnas billiga mindre nogräknade torpeder att anlita. Såvida inte svenska kriminalförbrytares förbund protesterar och skriker "go home" i facklig blockad utanför "arbetsplatsen".
Tro det eller ej men det finns faktiskt en heder bland de kriminella oxå. Tror inte på baltisk inblandning. Dock mer på en mycket stark och styrande CS som tagit kommandot över någon narkotika beroende sjuk person i sitt kontaktnät möjligen i Tyskland? Alternativt att vi får ett helomvänt erkännande om HD dömer henne oxå. Men faktum kvarstår att CS har stor chans att frikännas.
Att hon varit i Arboga betyder ju inte att hon genomfört dessa vidriga handlingar, att det även saknas spår av henne i bostaden kan bero på mängden räddningspersonal, poliser, tekniker och anhöriga som ankommit till platsen under kvällen?? Och att det kanske trotts allt var någon annan på plats och att dennes spår försvunnit bland alla andras som var på platsen? Min teori att det var CS som ringde på håller jag på stenhårt dock. Men vad eller vem hon hade bakom axeln?? Det ger mig kalla kårar..
Hårtussen håller jag för högintressant och jag VILL veta varför den inte nämns mer i media? För någonting är väldigt skumt kring allt detta..Nästan att det är så vedervärdigt att man inte vill berätta för allmänheten vad man egentligen har för teorier??
Allt snack om det här med otrohet är ju något som faktiskt cirkulerar..Att pojkvännen skulle ha varit hos någon annan istället för på någon träning, att någon annan var och besökte pojkvännen i deras gemensamma bostad när mamman kom hem med barnen och det i sin tur skall ha utlöst det hela?? Ja det sägs mycket. Känns inte bra att skita ner personerna som är inblandade..För tänk på följande. Alla är offer fram tills att dom döms i rätten.
Den dagen då den verkliga sanningen kommer fram antar jag att ingen kommer att ha förutsett upplösningen....