2008-08-21, 11:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Veckans klubba
Jag tycker det skulle vara intressant om de kollade upp om det finns folk bland grannar, släkt och vänner som har Vans. Det är inte bara Bearcat-modellen som har en sådan sula, utan en mängd Vans-skor.

Idag är den nog försent, en random gm har nog sett till att göra sig av med det mest.
2008-08-21, 11:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Wildone69:
Kan du svara på om SÅC hade något att göra med utformningen av den, hos en del, kritiserade isoleringen av Emma där meningen var att hon inte skulle kunna påverkas?

Han blev tillfrågad om huruvida deras åtgärder var bra eller dåliga och hans tankar runt hur de skulle företa sig framöver, SÅC tyckte då de hade en bra koll och skötte saker på rätt sätt (isolering, videoförhör o.s.v) Han var tillfrågad tidigt, redan innan de tog henne till skyddat boende, och då hade han bara gott att säga om processen..
2008-08-21, 11:45
Medlem
Veckans klubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Idag är den nog försent, en random gm har nog sett till att göra sig av med det mest.

Ja, troligtvis. Men att avtrycken skulle komma från Bearcat-modellen är väl närmast en osanning.
Egentligen skulle mitt inlägg ha postats i den andra tråden, men på något sätt hamnade det här istället.
2008-08-21, 11:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Han blev tillfrågad om huruvida deras åtgärder var bra eller dåliga och hans tankar runt hur de skulle företa sig framöver, SÅC tyckte då de hade en bra koll och skötte saker på rätt sätt (isolering, videoförhör o.s.v) Han var tillfrågad tidigt, redan innan de tog henne till skyddat boende, och då hade han bara gott att säga om processen..

det jag kan tillägga är att enligt SÅC så var det bra att familjen fick vistas hos E så mycket som möjligt för att skynda på läknings och minnesprocessen, självklart utan att styra henne, men som stöd och hjälp.

Jag anser att han är ett stort skämt och själv inte har alla hästar hemma.
2008-08-21, 12:11
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Jisses, det där klämde verkligen en nerv hos dig. Att du sitter här och gissar vilt för att du inte läser FUn är verkligen graverande.

Du är verkligen ett troll.

Och du är extremt pinsam! Måste vara jobbigt att vara så arg hela tiden. Stackars.... Troll har jag inte blivit kallad en enda gång tidigare och jag vågar påstå att det faktiskt finns en anledning till det, förväntar mig dock inte att du ska förstå innebörden av denna.

För övrigt är jag nyfiken på vad det är du tycker jag gissar mig till? Gå gärna tillbaka i mina tidigare inlägg så tror jag du ser att du har allt annat än rätt. Som sagt, pinsamt.
2008-08-21, 12:28
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Eftersom du gjort avbön angående ditt direkta utpekande av T som gm så behöver jag nu inte fråga om du tror att T hade ett par Vans på sig.

Däremor är jag lite förbryllad över några andra inlägg från dig. Kan du kanske klargöra lite för hur du menar/tänker?

Du skriver i ett inlägg att T önskade livet ur S. Är min tolkning rätt? Menar du faktiskt det du skriver?
Du har också i nåt inlägg sagt att ett foto av CS togs med till det skyddade boendet. Detta är en nyhet för mig och jag skulle vara tacksam om du lämnade en källa på det. Är det sant så skulle jag vilja läsa mer om det nämligen.
En tredje sak jag undrar över är att du har sagt att RJ misstänkte CS direkt. Han misstänkte alltså henne innan han tänkte att NJ kunde vara gm, enligt dig. Stämmer detta? En mycket intressant uppgift som jag skulle vilja ha mer information om. Kan du ge mig det?

Jag skulle vara mycket tacksam för svar.
2008-08-21, 12:48
Bannlyst
Boisis:
Avbön? Hänvisar dig till inlägg nr 1914, läs och förstå.
Gav inte du ett löfte när du fått ett (1) svar? Hur gick det med det.
2008-08-21, 13:17
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Boisis:
Avbön? Hänvisar dig till inlägg nr 1914, läs och förstå.
Gav inte du ett löfte när du fått ett (1) svar? Hur gick det med det.
Nope! Jag ville ha svar på alla mina frågor.

Du gjorde väl avbön vad gäller ditt direkta utpekande av T som gm? Du menade att han var den som var närmast, inte på brottsplatsen i ditt inlägg där du erkände ditt misstag. Du menade alltså nåt annat än det du skrev i detta, ditt ursprungliga, inlägg:

Citat:
Den enda som bevisligen varit på brottsplatsen när brottet skedde är T.
https://www.flashback.org/showpost.php?p=12367720&postcount=2700

Har du inte gjort det så ber jag om ursäkt och svaret på den frågan är då ff obesvarad och jag väntar mig ett svar även där.
2008-08-21, 13:31
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Om du nu säger att det tar 10 minuter att åka 10 km med en hastighet av 60 km/h vad är då fel i min tabell med de preferenserna?

Vad du tycker i övrigt är totalt irrelevent för den tabell jag ställde upp med de uppräknade tider och med givna preferenserna som gavs.

Det visar ju bara att du anser att man kan skapa vilken tabell man vill för att få folk att TRO att T kunde vara hemma tidigare än han kunde.
Du pratar om sanning, du skulle inte veta vad en sanning är om du så fick det uppkört i arslet.
2008-08-21, 13:35
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Vilken tid skriver polisen att samtalet kopplades om mellan masterna.
.

De skriver ingen tidpunkt, men den slår om vid Hedströmmen och då är det fortfarande 13 km kvar att åka så ska då får han nog ha en batmobil om han ska hinna hem till den tiden du tror att han kan hinna.
Dessutom ska du ha klart för sig att Valskogmastens räckvidd också tar slut någon gång och han befinner sig inom den mastens räckvid vid 19.10.56.
2008-08-21, 13:36
Medlem
Veckans klubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Nope! Jag ville ha svar på alla mina frågor.

Du gjorde väl avbön vad gäller ditt direkta utpekande av T som gm? Du menade att han var den som var närmast, inte på brottsplatsen i ditt inlägg där du erkände ditt misstag. Du menade alltså nåt annat än det du skrev i detta, ditt ursprungliga, inlägg:

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12367720&postcount=2700

Har du inte gjort det så ber jag om ursäkt och svaret på den frågan är då ff obesvarad och jag väntar mig ett svar även där.

Är det inte bättre att lägga ned din personliga fixering av beaver? Du kan hacka på mig istället. Kör så det ryker.
2008-08-21, 13:42
Bannlyst
Citat:
teori V:
Den lilla tid som en annan gärningsman har på sig funkar inte riktigt, T skulle ha mött denne. Eller sett skymten av den iallafall, då du inte kan placera en annan gärningsman i huset så bör T vara den som är närmast brottsögonblicket. eller.

Här är inlägget som du tjatat så om och vill ordkriga. Det här handlar det egentligen om. Långt bak i tråden. Nu får det vara bra med svar till dig, ser du svaren det står ju att du har mig på din ignorelista? Kanske lite dumt eller?

svar på inlägg under.
"Det enda jag vill ha sen är jag nöjd" hört det tidigare av dig, du blir aldrig nöjd. Du kan stalka livet ut.
Senast redigerad av beaver_se 2008-08-21 kl. 13:46.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in