Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Jag relaterar till FUn medan du relaterar till dina vänner. Du misstror ju SMHI har vi redan konstaterat. sÅ det är dags för dig att läsa FU för att du skall få någon fakta om fallet.
Och din kompis nackepa som du även pratat med på Kakafoni anser ju att han är trovärdig.
Om det hade varit T som varit åtalad, hade du då ansett att vittnen som bekräftat att det var halt inte talade sanning.
Sen är han knappast vän till mig.
Sannolikheten att du vet vem han är är nog större än att jag vet det, eftersom du inte bor så långt från Arboga.
Vägen hade en temperatur av 0,7 grader 19.04. och 0,1 grader vid 19.34,
och som du vet kan det vara stora skillnader utmed vägen. Dessutom var fuktigheten hög den dagen.
Jag har 8 kilometer till mitt föräldrahem och på den vägen är det ofta en skillnad på 4 grader.
Dessutom hade det kommit lite snö och snöblandat regn under dagen.
Tycker att det är troligt att Crap råkade ut för halka.
Han har ingen anledning att ljuga.