Citat:
Ursprungligen postat av Supermarine
Jag är helt säker. Det går inte att förklara bort bevisen eftersom det handlar om dna-bevisning. Det är inte indicier-det du menar som omständigheter. Sånt skulle ej betytt någonting för att få någon fälld. Kom ihåg att CS blev fälld, då rättegången följde de riktlinjer som gäller för en fällande dom.Dvs CS befanns skyldig bortom allt rimligt tvivel. Jag vill inte göra det förrän dom fallit av hänsyn till utredningen. Att källor ej kan nämnas är ej detsamma som att de ej existerar. Dessutom har CS använt extremt våld vid förhör samt faktiskt även spottat under rättegångsförhandling samt dessutom genom grimaser förolämpat målsägarna. Varför tidningar inte skrivit om detta är dock totalt okänt.
Du menar att det finns hemlig DNa bevisning som är CS och funnen på brottsplatsen?? det talar ju helt emot det du sa nyss? Varför skulle de inte påvisa dna bevisning om den faktiskt existerar istället för att efterlysa askungens förlorade sko i hela landet?
det effektivaste hade ju varit att uppvisa dna bevisningen bara så hade saken varit klar.
Hur cs uppträdde under rättegången ser jag inte som NÅGOT som HELST bevis på hennes skuld.