2008-09-01, 16:24
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
ehmm nej...eftersom ingen träff på undersökta har hittats av de material som är testade.

Det finns några oidentifierade spår. Strunta i dem nu. Det är inte de spåren jag menar.

Jag menar övriga identifierade spår som t.ex. T:s fingeravtryck på hammaren.

Det skulle kunna vara någon av de man har identifierat som är gm.
2008-09-01, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Det finns några oidentifierade spår. Strunta i dem nu. Det är inte de spåren jag menar.

Jag menar övriga identifierade spår som t.ex. T:s fingeravtryck på hammaren.

Det skulle kunna vara någon av de man har identifierat som är gm.

Så du menar att en hammare som ligger i T´s hem, med hans egna fingeravtryck på , i ett hus där de nyligen flyttat in, en hammare som uppvisar absolut inga tecken på att vara mordvapnet skulle vara ett komprometterande bevis för att T är gm?

Antingen är jag jävligt trög (ska snart gå hem från jobbet tror jag), eller så förklarade du dåligt för det där fattade jag ingenting av
2008-09-01, 16:30
Bannlyst
Citat:
Så du menar att en hammare som ligger i T´s hem, med hans egna fingeravtryck på , i ett hus där de nyligen flyttat in, en hammare som uppvisar absolut inga tecken på att vara mordvapnet skulle vara ett komprometterande bevis för att T är gm?

Antingen är jag jävligt trög (ska snart gå hem från jobbet tror jag), eller så förklarade du dåligt för det där fattade jag ingenting av

Vet du om de två oidentifierade fingeravtrycken som hittades på hammaren och trappräcket var identiska?
2008-09-01, 16:31
Medlem
ooooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Varför skulle marioo ljuga? Vad är hans motiv till det?

Däremot kan det finns andra som har motiv att ljuga för att skydda dem man känner eller står nära. Är man partisk är det också lätt att man väljer att tro på den man skyddar. Detta är inte konstigt tycker jag.

För att h*n uppenbarligen GÖR det, inte sjutton vet jag VARFÖR

FYI så har L aldrig ägt ett par Vansskor, detta ifrån en MYCKET säkrare källa än Mariooos. OCh hon har definitivt inte skcickat in en endaste skosula till polisen, detta enligt samma, mycket tillförlitliga källa (nämligen L själv!)
2008-09-01, 16:33
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:

I många hushåll som jag vet finns fler än en hammare. Själv har jag två.
I.o.m att T och E flyttat ihop så kan de kanske haft en varsin hammare med till det gemensamma boendet.
2008-09-01, 16:34
Medlem
ooooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Men hur långt ska jag gå? Jag tar upp det som kan ha intresse i den här tråden.
När inblandade gör så här är det självklart att man reagerar!
Ska jag behöva vända ut och in på människor som inte har med saken att göra?
Jag blir säkert avstängd om jag börjar med utläggningar om mina personliga åsikter om en helt annan blogg?? Fattar du inte det?

Och varför ska barnen hotas när det inte är dom som skrivit bloggen?
Men bara för att göra dig nöjd kan jag säga att jag tyckte bloggaren var knäpp! jag garvade lite för mig själv när jag läste allting, men det var kommentarerna som gjorde att jag gick tillbaka..och ett dumt beteende försvarar inte ett annat. Och ska L anmäla ALLA bloggare som tycker hon är skum? då har hon att göra några år.

Nej, däremot alla som förtalar henne, E, T, R mfl på det fruktansvärda sätt som den där bloggaren gjort! OCh det med rätta, för uppenbarligen finns ju ni som faktiskt tror på så sjuka människor!
2008-09-01, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ooooo
För att h*n uppenbarligen GÖR det, inte sjutton vet jag VARFÖR

FYI så har L aldrig ägt ett par Vansskor, detta ifrån en MYCKET säkrare källa än Mariooos. OCh hon har definitivt inte skcickat in en endaste skosula till polisen, detta enligt samma, mycket tillförlitliga källa (nämligen L själv!)

oj oj oj, det är nog fler än en lögn som sprids här. Jag har absolut ingen anledning att ljuga och det hade du märkt om du läst mina inlägg lite noggrannare? Jag skrev att jag fått detta om skorna från en annan person som påstår sig känna L. "sant eller inte?" skrev jag sen. Ljuger jag då?
2008-09-01, 16:36
Medlem
Citat:
Nej, däremot alla som förtalar henne, E, T, R mfl på det fruktansvärda sätt som den där bloggaren gjort! OCh det med rätta, för uppenbarligen finns ju ni som faktiskt tror på så sjuka människor!

Vilken är den här bloggen?
2008-09-01, 16:36
Medlem
nackepas avatar
Citat:

Är fingeravtrycket på hammaren det enda spår man har identifierat i huset?

Tror vi missuppfattar varandra.

Hammaren var bara ett exempel av mig på ett identifierat spår(fingeravtryck i detta fall)
Senast redigerad av nackepa 2008-09-01 kl. 16:39. Anledning: Förtydligande
2008-09-01, 16:37
Bannlyst
Citat:
Jaså? vaktombyte? Ja, det finns många sjuka människor, särskilt såna som ger sig på oskyldiga barn
2008-09-01, 16:40
Medlem
John A Genzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
I många hushåll som jag vet finns fler än en hammare. Själv har jag två.
I.o.m att T och E flyttat ihop så kan de kanske haft en varsin hammare med till det gemensamma boendet.

Har du alibi. 2 hammare 2 barnamord
Undrar sen om Tomas Q hade 30 som han sa eller hade han bara 8
2008-09-01, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Ja, jag undrar varför tråden finns kvar.

Håller du inte med om att CS har befunnits skyldig av en enig tingsrätt? Det är det läget som fallet befinner sig i just nu.

CS har befunnits skyldig av en jävig tingsrätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in