2008-09-05, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
ja men du.. ett scoop, Det finns ingen unge..jag förstår att det är svårt för dig att greppa sanningen, men här fick du den kastad i ansiktet som en gammal disktrasa

Visste T den aktuella dagen det? Varför drev de då frågan i rätten om att få klarhet i om det var sant?
2008-09-05, 23:12
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
ja men du.. ett scoop, Det finns ingen unge..jag förstår att det är svårt för dig att greppa sanningen, men här fick du den kastad i ansiktet som en gammal disktrasa
Varför ältade T och E då om saken om ingen unge fanns.
På något sett tycks det ändå ha varit ett hjärnspöke för T.
2008-09-05, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Fotograferad? Är det någon som med 100% säkerhet kan säga att det är CS på de urusla bilderna i arboga station?
Bilderna behövs redigeras så att det öht går att se om det är en man eller kvinna.

Hon påstår själv att hon anlände med tåg den tiden, hennes vän(ner) har pekat ut någon som med största sannolikhet är hon.. varför ska vi misstro de uppgifterna?
2008-09-05, 23:15
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juha
Jag tycker man ser på CS att hon är störd sen generationer.
Hon ser precis ut som en psykopat på film - hade man inte redan definitionen på psykopat så hade hon kunnat vara nåt att gå efter.

Hånflin och skratt och smått uppläxande mot åklagare, samt ljuger och vägrar svara på frågor...SKYLDIG !??

Vore hon nu så fruktansvärt oskyldig hade hon inte haft sin hårda fasad. Hon skulle bryta ihop gråtande och skrika "Ni misstar er!"Tänk själva om ni vore oskyldig och satt i rätten och hade oddsen emot er, man skulle ju protestera högljutt och desperat.

CS är bara iskall....

Och hur ser en psykopat på film ut? Som Mark Harmon som spelade Ted Bundy...?

Hur och varför CS reagerar på vissa sätt i olika situationer, vet vi inte, eftersom vi inte känner henne och hennes personlighet. Det finns en mängd förklaringar till varför hon betett sig, som hon gjort i Tingsrätten.

Hur man själv skulle reagera och bete sig om man var i hennes situation, kan man bara spekulera om - om man själv inte varit i samma/liknande situation.
2008-09-05, 23:17
Medlem
shaquetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Varför ältade T och E då om saken om ingen unge fanns.
På något sett tycks det ändå ha varit ett hjärnspöke för T.

Är vi så säkra på att inte barnet finns? Få trodde att mamman var sjuk..
2008-09-05, 23:17
Medlem
Veckans klubbas avatar
Något som tydligen kan vara självmord med hammare. 32 slag. Återigen ligger E's skador i lä:

http://query.nytimes.com/gst/fullpage.html?sec=health&res=9A0DEFDA153CF933A0575 0C0A960948260
2008-09-05, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shaquett
Ja, och vet man att det sårar någon - så är det nog inte så svårt att dölja tankar/träffar m m fast man vet att ärligheten varar längst. Dels vill man säkert som kille vara ganska övertygad att man verkligen är fadern.

Jo och det är en himla skillnad att ta hand om andras och sitt eget, så det kan ha varit smått jobbigt läge. Sen vet jag inte om man så gärna vill dra in sin nya när man kollar läget, kan vara lite jobbigt och prata 3 i en sån fråga.
2008-09-05, 23:20
Medlem
William Hainess avatar
Citat:

Folk som har träffat CS under tiden för hennes "graviditet" har sagt att hon inte sett gravid ut, det finns inga spår av någon förlossning eller adoption, samt så skickade den tyska adoptivpappan ett mejl från CS dator i Stockholm - så ja, vi är rätt så säkra på att det inte finns någon unge.
2008-09-05, 23:21
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ett barn kanske har funnits i CS mage. Kanske har hon haft missfall eller gått igenom en abort men själv tror jag inte att hon fött barn hösten 2007.
2008-09-05, 23:23
Bannlyst
Citat:

Som sagt, här ska saker drivas in absurdum. Om ni inte finner det konstaterat att CS inte fött något barn i september utifrån all utfrågning i rätten och undanflykter från CS själv..ja då är fan hoppet ute. Träffar massor med kompisar under graviditeten- ingen ser det - Reser till grekland höggravid, ingen ser det - alla hon känner förnekar något barn och påstår alla att det är en omöjlighet..men på FB där undantas alla naturlagar..

allt för att passa en orimlig teori..
In absurdum
2008-09-05, 23:25
Medlem
shaquetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Folk som har träffat CS under tiden för hennes "graviditet" har sagt att hon inte sett gravid ut, det finns inga spår av någon förlossning eller adoption, samt så skickade den tyska adoptivpappan ett mejl från CS dator i Stockholm - så ja, vi är rätt så säkra på att det inte finns någon unge.

Ja, det är din uppfattning - jag födde min yngsta i slutet på 6 månaden, det kallas missfall men dessa barn klarar sig lika väl som fullgångna med kuvös-
så av egen erfarenhet vet jag att vissa av oss inte blir särskilt "stora" om magen.
2008-09-05, 23:25
Medlem
Tantaloras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondskapt
Om min fru låg blödande i hallen skulle jag nog bara trycka på knappen med röd lur för att komma till meny då jag ej är bekant med hennes mobil, det kan vara en förklaring, fast då brukar en del telefoner spara meddelandet.

Men om han kommit hem funnit henne skadad, barnen döda och livet krossat kan han haft irrationellt beteende, ambulansmännen påstår dock att han var mycket lugn och sansad, troligtvis chocktillstånd

Huvtröjan har jag forfarande bara läst att T refererat till i förhör men inte sett några bevis för att han ska haft på sig.

Vad skulle T kunnat ha som Motiv? Den biten och tidslinjen måste ändras för att T ska vara möjlig som gm, han kan inte bara åkt hem och slagit ihjäl dom utan anledning, och E's senaste sms antydde inget bråk som kan leda till det psykbryt som måste kommit innan han steg innanför dörren om tidslinjen stämmer. Sen det faktum att E överlevde gör att han känns otrolig som gm.
Jag har en likadan mobiltelefon. Om jag påbörjar ett sms och det ringer så ligger sms:et kvar.
Om jag börjar ett sms, det skickas inte, jag ska ringa får jag trycka på c-knappen för att komma till ringmenyn. Då har jag inget sms kvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in