Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Efter att jag har läst vad som har diskuterats på msn anser jag ej detta bevisat.
Vidhåller att det kan vara lättare än man tror att chatta på någon annans konto. A ena säger en sak, B fyller på lite. A fortsätter, B kan lätt tolka vad A menar och svarar o.s.v. Fullt möjligt. Sen har jag inte sett de små detaljerna du pratar om. Men det utesluter inte att systern först har börjat chatta om dessa. Sen går det ej att utesluta att andra kan veta mer än vad du säger om dessa detaljer.
Jag tycker inte att chat är ett säkert sätt för att identifiera. Sämre än om någon talat med E i telefon. Absolut mycket sämre än om någon har sett henne. Det är min åsikt i denna fråga.
Ja det är din åsikt, men den är likafullt helt fel.
Det är bara ett hett tips, koncentrera era få hjärnceller på en troligt scenario istället för ett som aldrig kan ha ägt rum, annars ska denna tråd ligga i konspirationsforumet eller möjligtvis i "Vi som vill skriva deckarromaner"
För ni målar ju bara upp scenarion som inte kan ha ägt rum.
Detaljerna som diskuterades är av privat natur, har ingen som helst koppling till vad som hänt och kommer således heller inte förmedlas ut på något forum, och nej, ingen - inte ens T - kan ha lyckats lura Emmas syster.
Sen får du, dina gelikar här och era bekanta vara hur dumma som helst som går på när någon annan sitter på andra sidan skärmen, i det här fallet är det en omöjlighet.