2008-09-02, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Nu har tioöringen kanske ramlat ner? Det är precis det jag påstår att beaver_se har gjort när h*n säger att T bevisligen var i huset under mordtillfället. H*n spånar inte det minsta utan slåt fast att bevisligen ligger till på det sättet.

Men det var ju en felformulering! Jag förstår vad beaver egentligen menade och det borde du också göra? Sluta hacka om skitsaker om du ändå inte vill lyssna. Och JA, felformuleringar kan upprepas..
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
E är ju kort så klackar kan vara ett hjälpmedel att nå upp till diskbänken.
Seriöst Tulpanpernilla? En smiley som indikerar att det är ett skämt hade varit på sin plats.
Medlem
William Hainess avatar
Ang. "NJ och hans MC-knuttar"-teorin:

Tanke #1: Inser ni inte att polisen har grundligt undersökt NJ, då han var deras huvudmisstänkte i början?

Tanke #2: Varför skulle NJ vilja döda sina egna barn?

Tanke #3: Varför skulle ett gäng MC-knuttar, som säkerligen skulle haft tillgång till bättre vapen, använda en hammare?
2008-09-02, 13:25
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John A Genzale
Dom sex husen som står brevid varandra är byggda på platta så det kan vara kalla golv helt klart

Tack för svar.
2008-09-02, 13:26
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Men det var ju en felformulering! Jag förstår vad beaver egentligen menade och det borde du också göra? Sluta hacka om skitsaker om du ändå inte vill lyssna. Och JA, felformuleringar kan upprepas..
Det är ingen felformulering enligt Beaver. Han hänvisar bara till ett annat inlägg. Han har inte ens bemött ursprungsinlägget.
2008-09-02, 13:27
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Försöker du medvetet förlöjliga mig, ~seriöst.
Nej, det gör du bra själv... men jag försöker få ett svar från dig, även om det verkar svårt.
2008-09-02, 13:28
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Det var ingen felformulering. Klicka på länkarna och läs själv!
2008-09-02, 13:29
Bannlyst
Citat:

Uppenbart har du inte läst sidan efter. Det var inte en felformulering ifrån h*ns sida:

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12367810&postcount=2707

Notera att inlägget är exakt 8 minuter efter det första.
2008-09-02, 13:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Det var ingen felformulering. Klicka på länkarna och läs själv!

Jag ser det som en felformulering men om du vill se annat så är det upp till dig. Tycker du att det är konstigt att beaver kan ha en annan uppfattning om vem som är gm?
Jag känner den "riktiga" Carl Hamilton, hoppas inte det är du..
2008-09-02, 13:33
Medlem
Det är beklämmande att se hur det sprids rykten och lögner om brottsoffer och anhöriga. Vad får ni ut av det? Är det roligt tycker ni, eller vad har ni för agenda egentligen. Det borde fan vara förbjudet.
2008-09-02, 13:35
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Jag ser det som en felformulering men om du vill se annat så är det upp till dig. Tycker du att det är konstigt att beaver kan ha en annan uppfattning om vem som är gm?
Jag känner den "riktiga" Carl Hamilton, hoppas inte det är du..
Haha, nej jag är inte den riktige Carl Hamilton. Se min signatur...

Jag tycker inte att det är konstigt (jo lite då) att beaver_se eller någon annan har en annan uppfattning om vem som är GM. Däremot förstår jag inte hur du kan få hans två inlägg till felformuleringar. Ett misstag hade jag kanske kunnat köpa om h*n hade sagt att h*n formulerade sig fel, men inte två gånger...
2008-09-02, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av riotgrrrrl
Det är beklämmande att se hur det sprids rykten och lögner om brottsoffer och anhöriga. Vad får ni ut av det? Är det roligt tycker ni, eller vad har ni för agenda egentligen. Det borde fan vara förbjudet.

Ja, förbjud alla åsikter som inte stämmer överrens med dina! Och tillåt lögner och smutskastning angående CS, bra jobbat..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in