2008-09-02, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Jag ser det som en felformulering men om du vill se annat så är det upp till dig. Tycker du att det är konstigt att beaver kan ha en annan uppfattning om vem som är gm?
Jag känner den "riktiga" Carl Hamilton, hoppas inte det är du..

Det kanske var en felformulering ifrån MPs sida med? Men där har du tydligen inga som helst problem med att dömma.
2008-09-02, 13:36
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Och?????
Ger det dig någon teori om en ny alternativ gärningsman?

Läs tråden. Vi har diskuterat möjligheten i att gm kan ha varit på besök och att det hela kan ha startat i köket. Bara en teori.
2008-09-02, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
https://www.flashback.org/showpost.php?p=12367720&postcount=2700

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12367810&postcount=2707

Du kommer på en bortförklaring 20 dagar efter att du postade ditt inlägg där du placerade T i huset under tiden för morden. Du försöker dessutom att vilseleda genom att förklara ett annat inlägg än de två som jag länkar till...
Gör om, gör rätt!

I inlägget skriver jag hur det ligger till du får kalla det vad du vill, men i detta har du svaret eller hur. varför gå bakåt... Gör om själv och tänk.

Ponera att du hetsas till att skriva fel, detta reder du ut. Ett bra tag senare blir du nedspammad av galningar som inte bryr sig om rättelsen utan tar upp det första...

Förstår du inte så fråga nån som gör det, de flesta har inga problem med att förstå innebörden av det jag skriver som svar.
2008-09-02, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av åsna
Det kanske var en felformulering ifrån MPs sida med? Men där har du tydligen inga som helst problem med att dömma.

Nej, hon har erkänt och berättat varför hon hotade barnen så den gubben gick inte. Hon har även berättat att hon ljög för mig när hon försökte skylla över allt på en annan..läs tråden, men det kanske är borta? skulle inte förvåna mig alls.
2008-09-02, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Ja, förbjud alla åsikter som inte stämmer överrens med dina! Och tillåt lögner och smutskastning angående CS, bra jobbat..
Du måste väl ändå förstå hur förjävligt det känns för de som har blivit utsatta för detta vedervärdiga dåd. Vad sägs om att visa en gnutta empati och låta dem vara istället?
2008-09-02, 13:41
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Läs tråden. Vi har diskuterat möjligheten i att gm kan ha varit på besök och att det hela kan ha startat i köket. Bara en teori.

Vore det inte bättre att du läste i tråden för där finns svaret angående skorna.?
2008-09-02, 13:43
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
I inlägget skriver jag hur det ligger till du får kalla det vad du vill, men i detta har du svaret eller hur. varför gå bakåt... Gör om själv och tänk.

Ponera att du hetsas till att skriva fel, detta reder du ut. Ett bra tag senare blir du nedspammad av galningar som inte bryr sig om rättelsen utan tar upp det första...

Förstår du inte så fråga nån som gör det, de flesta har inga problem med att förstå innebörden av det jag skriver som svar.

Bävern, även i ditt senare inlägg så gör ju du det klart att ingen annan gärningsman kan ha haft tid att genomfört morden?
Kan du förklara vem du anser hade tid att genomföra morden?
2008-09-02, 13:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Astracan
Om jag inte minns fel så var det bla ett par sandaletter med klack. (?)
Hur värmande är ett par sådana på kalla golv under vinterårstiden?

Men det viktigaste av allt är väl att Emma själv har sagt att skorna var barnens lekskor!!

De är värmande på så sätt att större delen av foten kommer upp från det kalla golvet, en klacklös sko leder kylan fortare till foten.
2008-09-02, 13:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av riotgrrrrl
Du måste väl ändå förstå hur förjävligt det känns för de som har blivit utsatta för detta vedervärdiga dåd. Vad sägs om att visa en gnutta empati och låta dem vara istället?

Jag låter verkligen dem vara ifred. Eller får jag inte vara här eller vad menar du?
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Vore det inte bättre att du läste i tråden för där finns svaret angående skorna.?

Jag har sett förklaringen om skorna. Men tycker ändå inte att man kan bortse från möjligheten att E kan ha haft på sig dem när hon t.ex. skulle börja diska.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riotgrrrrl
Det är beklämmande att se hur det sprids rykten och lögner om brottsoffer och anhöriga. Vad får ni ut av det? Är det roligt tycker ni, eller vad har ni för agenda egentligen. Det borde fan vara förbjudet.

Lika förbjudet borde det vara att sprida rykten och lögner om CS!
2008-09-02, 13:46
Medlem
BoISarens avatar
Jag kan meddela att jag ännu inte fått svar på mitt PM till beaver_se, trots att han i ett inlägg här bad om att få det istället för att skriva i tråden.

Dom krystade förklaringar han ger till sina klavertramp är rent ut sagt löjliga. Hur många är vi som har avslöjat honom? Missförstår vi alla honom?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in