Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
I inlägget skriver jag hur det ligger till du får kalla det vad du vill, men i detta har du svaret eller hur. varför gå bakåt... Gör om själv och tänk.
Ponera att du hetsas till att skriva fel, detta reder du ut. Ett bra tag senare blir du nedspammad av galningar som inte bryr sig om rättelsen utan tar upp det första...
Förstår du inte så fråga nån som gör det, de flesta har inga problem med att förstå innebörden av det jag skriver som svar.
Bävern, även i ditt senare inlägg så gör ju du det klart att ingen annan gärningsman kan ha haft tid att genomfört morden?
Kan du förklara vem du anser hade tid att genomföra morden?