2008-09-02, 13:05
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Inneskor kan man ta av sig titt som tätt på olika platser, t.ex. vid TV:n.
Barnen kan då få tag i dem och leka. Jag menar att E kan ha använt skorna ibland och barnen kan ibland ha lekt med dem.

Fast nu har ju E enl. Wildone just klargjort att skorna var barnens leksaker.
Jag förstår för övrigt inte vad detta har med saken att göra???
2008-09-02, 13:06
Medlem
Astracans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Är det något E spontant berättat innan morden eller är det efter mitt inlägg här på FB som E förklarat hur saken ligger till med skorna?

Ptrooo, hold your horses!

Överdriv inte din egna betydelse i detta fall. Hybris?

Att barn leker med skor är ingenting nytt!
Mina barn har morfars 45;or som hem till div. olika leksaksfigurer. Skor har fått agera ångbåtar, spårvagnar mm. här hemma. Dessutom tycker de av någon anledning att det är jättekul att vingla omkring i alldeles förstora skor.

Fler, bla MP, kan berätta att skor inte behöver vara just ett par skor för deras barn.

Möbler, kläder eller andra ting är för "Det gåtfulla folket" helt andra underbara saker ibland!
(Har en 3-åring här bredvid mig just nu som har gjort en kakfabrik av dammsugaren!)

Denna gång var du ingenting på spåret. Kan det vara så svårt att inse det?

Vad har det för avgörande betydelse förrästen om Emma har sagt det självklara innan eller efter att du har skrikit om skor här i tråden?
2008-09-02, 13:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Du glömde nåt viktigt och det är N:s alla hot om att fixa E...och hans brors erbjudande att ordna den saken. Det finns anledning att undra om något sådant skett.

Ja det är många besynnerliga figurer som rör sig runt E och barnen. Var befinner sig N:s bror och hans mc kumpaner vid tidpunkten för dådet ? Har man anlitat någon missbrukare för att "märka E" och har denna missbrukare spårat ur och utfört uppdraget på ett klantigt sätt ?
2008-09-02, 13:08
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
https://www.flashback.org/showpost.php?p=12666451&postcount=4385

läs tills du förstår innehållet.
https://www.flashback.org/showpost.php?p=12367720&postcount=2700

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12367810&postcount=2707

Du kommer på en bortförklaring 20 dagar efter att du postade ditt inlägg där du placerade T i huset under tiden för morden. Du försöker dessutom att vilseleda genom att förklara ett annat inlägg än de två som jag länkar till...
Gör om, gör rätt!
2008-09-02, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WTidyllen
Ja det är många besynnerliga figurer som rör sig runt E och barnen. Var befinner sig N:s bror och hans mc kumpaner vid tidpunkten för dådet ? Har man anlitat någon missbrukare för att "märka E" och har denna missbrukare spårat ur och utfört uppdraget på ett klantigt sätt ?

Jag vet inte om polisen kollat det eller om de lade allt åt sidan när CS blev häktad?
Din teori är inte alls omöjlig, det är något man undrat över länge. CS advokat och hon själv frågar ju varför hon skulle vilja döda barnen? Och det undrar jag med. Vad skulle hennes motiv vara? En urspårad missbrukare eller inbrottstjuv har varit på tapeten.
2008-09-02, 13:12
Medlem
Astracans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Jag funderar på en sak angående E:s skor.

Är det kalla golv i huset? Ingen golvvärme?
Är det byggt på "platta på mark"?

Om så är fallet vet jag många som brukar ha inneskor på sig speciellt vid den årstiden, mars månad.

Om jag inte minns fel så var det bla ett par sandaletter med klack. (?)
Hur värmande är ett par sådana på kalla golv under vinterårstiden?

Men det viktigaste av allt är väl att Emma själv har sagt att skorna var barnens lekskor!!
2008-09-02, 13:13
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astracan
Om jag inte minns fel så var det bla ett par sandaletter med klack.
Hur värmande är ett par sådana på kalla golv under vinterårstiden?

Kan ni verkligen inte tänka enligt tvåstegsmetoden?
E är ju kort så klackar kan vara ett hjälpmedel att nå upp till diskbänken.
2008-09-02, 13:17
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Där har vi det! Lilla E använde alltså högklackade skor dagligen för att kunna diska. Underbart. Tack för underhållningen.
2008-09-02, 13:20
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Jag förstår att du måste mobba andra, jag tycker lite synd om dig..lögner? det kan du ta med MP, jag försöker diskutera alternativa gm, har du något emot att kalla vissa saker felaktiga? En lögn ser jag som något medvetet men när man spånar och får information av mer eller mindre trovärdiga personer kan saker bli felaktiga. Något att fundera på?
Nu har tioöringen kanske ramlat ner? Det är precis det jag påstår att beaver_se har gjort när h*n säger att T bevisligen var i huset under mordtillfället. H*n spånar inte det minsta utan slåt fast att bevisligen ligger till på det sättet.
2008-09-02, 13:20
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:

Ha ha ha ha ha ha, det var det roligaste idag.
Ring S.U.C.K!!!!!!!!
2008-09-02, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Menar du det här inlägget? I så fall förändrar det ingenting.

Försöker du medvetet förlöjliga mig, ~seriöst.
2008-09-02, 13:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PappasPralin
Ring S.U.C.K!!!!!!!!

"Abonnenten du söker kan ej nås för tillfället" Fan ingen hemma!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in