2008-09-02, 13:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WTidyllen

T. , denna lokala ""casanova"", en hjärtekrossare, med rykte om sig att plocka upp sköra kvinnor, en del av dem med psykiska problem. Vissa kvinnor minns han inte ens namnet på någon "Camilla" från stockholm nämns. Andra nämner modellsajter där han utgivit sig för att "ställa upp på allt", finns det någon bisexuell älskare i bakgrunden? Sebbe ? Fler kvinnor som kände sig försmådda än Christine ? Som ville ge igen ?

Tänk, jag känner igen den där beskrivningen av T. Vart har jag hört den förr?
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Varför citerar du inte inlägget före där diskussionen börja? Gör gärna det om du vill veta hur det låg till med det hela.
Citat:

Undra hur många tyska turister som har lust att spendera sin semester i Arboga trakten efter det här, staden där man kan bli fälld utan att ha varit på brottsplatsen. För C är inte bunden till huset på något sätt, hur mycket Rally-Tina än funderar och ändrar och tror och ...
Menar du det här inlägget? I så fall förändrar det ingenting.
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
På en direkt fråga från mig. och hon har inte sett ditt inlägg så det är nog svårt för henne att spontant berätta något efter ..
Då bevisligen tar du till dig mina iaktagelser.
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasPralin
Abolut, men i detta fall har ju E själv talat om att detta var skor som M och S lekte med, och inte skor hon själv använde. Detta är ju något barnen gjort vid flera tillfällen innan den 17 mars, vilket betyder att det inte är särskilt konstigt att E minns det. Jag tycker helt klart att vi kan avskriva dessa skor från en fortsatt diskussion, tycker inte du?

Inneskor kan man ta av sig titt som tätt på olika platser, t.ex. vid TV:n.
Barnen kan då få tag i dem och leka. Jag menar att E kan ha använt skorna ibland och barnen kan ibland ha lekt med dem.
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Jag förstår att du måste mobba andra, jag tycker lite synd om dig..lögner? det kan du ta med MP, jag försöker diskutera alternativa gm, har du något emot att kalla vissa saker felaktiga? En lögn ser jag som något medvetet men när man spånar och får information av mer eller mindre trovärdiga personer kan saker bli felaktiga. Något att fundera på?

Du tycker alltså att det inte är en lögn när bävern skriver att T bevisligen är den enda som befunnit sig på brottsplatsen vid brottstillfället?
Tack, då vet jag.
2008-09-02, 13:01
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Själv svarar jag inte då nån inleder med öknamn, de förtjänar inte ett svar. Så det är upp till dem själva om de vill vara med i matchen och prata alt gm, är det mig de vill lära känna så kan de skriva på min blogg eller pm. Istället för att sabba tråden, tagit upp det tidigare med de skiter i det så det är nog tråden de vill åt.
Jag har, förgäves, försökt även via PM. Men jag kan skicka det igen eftersom du skriver som du gör här och nu.

PM på väg...
Bannlyst
Citat:
Instämmer. Låg taktik att försöka sabotera tråden genom personangrepp på varandra. Låt oss i stället skärskåda vad det är för människor som rör sig runt Emma och barnen.

T. , denna lokala ""casanova"", en hjärtekrossare, med rykte om sig att plocka upp sköra kvinnor, en del av dem med psykiska problem. Vissa kvinnor minns han inte ens namnet på någon "Camilla" från stockholm nämns. Andra nämner modellsajter där han utgivit sig för att "ställa upp på allt", finns det någon bisexuell älskare i bakgrunden? Sebbe ? Fler kvinnor som kände sig försmådda än Christine ? Som ville ge igen ?
T. har även agerat övervakare åt kriminella som villkorligen frigivits. Har dessa haft agg mot honom eller familjen ?

Du glömde nåt viktigt och det är N:s alla hot om att fixa E...och hans brors erbjudande att ordna den saken. Det finns anledning att undra om något sådant skett.
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Det är otroligt många inlägg jag inte svarat på, är det också ett fel? Måste jag tycka till på precis allting? Du är faan sanslös. Ursäkta, men jag tycker det!
Du tycker alltså att det är oviktigt trots att du har postat 174 inlägg i den här tråden, vilket placerar dig på plats 9 i inläggstoppen...
2008-09-02, 13:02
Bannlyst
Citat:
Jag förstår att du måste mobba andra, jag tycker lite synd om dig..lögner? det kan du ta med MP, jag försöker diskutera alternativa gm, har du något emot att kalla vissa saker felaktiga? En lögn ser jag som något medvetet men när man spånar och får information av mer eller mindre trovärdiga personer kan saker bli felaktiga. Något att fundera på?

Jag mobbar ingen, och tyck synd om mig du, jag bryr mig nämnvärt lite.
Lögner kan jag ta med alla som försöker bevisa sin teori med hjälp av lögner, du är en av dem som gärna använder andras lögner men har huvud nog att hålla dig kall och inte hitta på egna..bättre eller sämre, tja jag vet inte, lite fegt att inte våga erkänna det är det allt.

Att saker kan feluppfattas är en sak, men här inne fabriceras lögner utifrån ingenting, Talibanpernilla är expert på det. beaver_se är expert på det. Du och nackepa är experter på att haka på lögnerna och försöka göra dem till sanningar utan någon som helst källkritik. så..jag tycker nog mer synd om dig än vad du gör om mig...
2008-09-02, 13:02
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Inneskor kan man ta av sig titt som tätt på olika platser, t.ex. vid TV:n.
Barnen kan då få tag i dem och leka. Jag menar att E kan ha använt skorna ibland och barnen kan ibland ha lekt med dem.

Och?????
Ger det dig någon teori om en ny alternativ gärningsman?
2008-09-02, 13:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Du tycker alltså att det är oviktigt trots att du har postat 174 inlägg i den här tråden, vilket placerar dig på plats 9 i inläggstoppen...

Ja, när man har sånt jävla motstånd emot sig hela tiden är det lätt att tappa fokus. Men tack för informationen, vad vore du utan oss medlemmar?
2008-09-02, 13:03
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:
Instämmer. Låg taktik att försöka sabotera tråden genom personangrepp på varandra. Låt oss i stället skärskåda vad det är för människor som rör sig runt Emma och barnen.

T. har även agerat övervakare åt kriminella som villkorligen frigivits. Har dessa haft agg mot honom eller familjen ?

För sista gången - T är avskriven som gm och har bevisligen inte varit på platsen när brottet begicks (Bävern påstår dock motsatsen så om du har möjlighet att trolla fram hans bevis på detta är jag tacksam! )

Anser du det vara avvikande att han inte minns namnen på alla gamla ex-flirtar etc? Vem fan gör det???

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in