2008-09-05, 20:52
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thailandstroll
Men NJ med släkt verkar inom en organisation som består av FLER individer än endast NJ. Har detta granskats ? NJ s bror ? förhör?
Inte vad jag har sett i FUP eller tillägg.
2008-09-05, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Jag har förkortat namnen

Ok X-team som barnamördare? inte särskilt troligt men måste tömmas ut som teori, Vad finns mer som pratar för denna, vad har brodern för förflutet? han måste mördat innan troligtvis om han börjar med detta trippelmord.

Varför vill N med broder bli av med E?
2008-09-05, 20:56
Medlem
thailandstrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondskapt
Ok X-team som barnamördare? inte särskilt troligt men måste tömmas ut som teori, Vad finns mer som pratar för denna, vad har brodern för förflutet? han måste mördat innan troligtvis om han börjar med detta trippelmord.

Det var svartsjuka med i spelet. NJ var svartsjuk på Es nya förhållande. T och E träffades ju också under märkliga omständigheter; T var övervakare åt NJ. När T fick höra vem som var NJs bror så drog han sig för att inleda ett förhållande med E.
2008-09-05, 20:57
Medlem
BoISarens avatar
Citat:

Det finns för det första inga bevis för att B skulle tillhöra X-team.

Trippelmord?

Ett svartsjukt ex är det enda motivet jag kan se.
2008-09-05, 20:57
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Det var svartsjuka med i spelet. NJ var svartsjuk på Es nya förhållande. T och E träffades ju också under märkliga omständigheter; T var övervakare åt NJ. När T fick höra vem som var NJs bror så drog han sig för att inleda ett förhållande med E.
Källa?
2008-09-05, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Det finns för det första inga bevis för att B skulle tillhöra X-team.

Trippelmord?

Ok ett svartsjukt ex och en broder som ryktas vara med i X-team håller inte.
2008-09-05, 21:01
Medlem
thailandstrolls avatar
Citat:

Pappan i familjen tog i alla fall hoten på allvar. Sen är det väl ingen som tror att X team ville ha ihjäl barn eller kvinnor. Man har anlitat fel person helt enkelt.
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Nä, speciellt inte som barnen drabbades. NJ skulle nog vara noga med att poängtera att barnen inte fick skadas om han nu skulle ligga bakom.

Jag litar på polisen som säger att han är avskriven och helt oskyldig. Även kopplingarna med brodern bör vara utredda och kan finnas i slasken.
Bannlyst
Citat:

Stämmer denna info?
2008-09-05, 21:03
Medlem
thailandstrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren[B
]Det finns för det första inga bevis för att B skulle tillhöra X-team.[/b]

Trippelmord?

Du kan inte räkna med att det finns någon offentlig medlemsförteckning över medlemmarna i ett MC gäng. Klarlagt är att T, när han fick reda på NJs släktskap under sin tid som hans övervakare, tänkte sig för innan han började dejta E.
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Stämmer denna info?
För att kunna tas på allvar så bör nån form av källa presenteras enligt mig.
Medlem
Och det skulle vara?
kodex finns ju alltid , så nu vill man nästan ha källa på din vetskap om saken ...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in