2008-08-30, 22:55
Bannlyst
Skulle vara roligt att höra alla som är aktiva i den här tråden berätta vem eller vilka de ser som alternativa gm? Någon som vill börja?
2008-08-30, 22:58
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Vilken dom?

Kan du inte hålla reda på någonting nu förtiden, hon är inte dömd, men de har funnit henne skyldig till morden.
Oavsett vad som händer på måndag så är hon i dagsläget funnen skyldig till mord, vad du än skriver om saken så förändras inte faktum.
Skyldig av nämndemän som själva riskerar att få en polisanmälan och dom över sig i jävfråga i beslut av CS dom.
2008-08-30, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Skyldig av nämndemän som själva riskerar att få en polisanmälan och dom över sig i jävfråga i beslut av CS dom.

Tror ärligt talat att chansen för det, är mycket liten nästintill obefintlig
2008-08-30, 23:03
Bannlyst
Citat:
Även om han överklagar..

CS är i dagsläget funnen skyldig till två mord och ett mordförsök.

1. Läs
2. Förstå
3 Om läsförståelse brister gå tillbaka till 1 igen.

Funderar lite hur tänker du få ihop det här då så att det passar en tråd för alternativa gm, 3 kanske skulle vara att läsa trådens namn.

Att jag skriver detta är för att klimatet blir konstigt här inne om folk med totalt ointresse för att diskutera alt gm, fyller tråden med allt möjligt C. Det fungera riktigt bra ett kort tag då de trodde hon var fälld, hur är det tänkt skall vi få möjlighet att diskutera alt gm eller är det bara C-prat som är godtagbart?
2008-08-30, 23:05
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Skulle vara roligt att höra alla som är aktiva i den här tråden berätta vem eller vilka de ser som alternativa gm? Någon som vill börja?

Jag tycker att det där som crap har sett kan vara lite intressant. En av dem kvinna med långt mörkt hår. Att fundera över om det kan vara två gm?
2008-08-30, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Jag tycker att det där som crap har sett kan vara lite intressant. En av dem kvinna med långt mörkt hår. Att fundera över om det kan vara två gm?

Samma fundering fick jag när jag läste det, kanske C har anlitat någon?
Bannlyst
Citat:

Tyvärr har alla diskussioner tramsats sönder så det har jag missat. Jag har funderat mycket på 2 gärningsmän så det låter intressant.
Bannlyst
Citat:

Så nu är alla med långt mörkt hår misstänkta?
2008-08-30, 23:07
Bannlyst
Citat:

Men du fick inga tids uppgifter eller vart de gick? kunde va intressant så man kan se om det fanns nån koppling
2008-08-30, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Funderar lite hur tänker du få ihop det här då så att det passar en tråd för alternativa gm, 3 kanske skulle vara att läsa trådens namn.

Att jag skriver detta är för att klimatet blir konstigt här inne om folk med totalt ointresse för att diskutera alt gm, fyller tråden med allt möjligt C. Det fungera riktigt bra ett kort tag då de trodde hon var fälld, hur är det tänkt skall vi få möjlighet att diskutera alt gm eller är det bara C-prat som är godtagbart?

Så fort du kommenterar ditt uttalande nedan ska jag svara dig:

Citat:
Den enda som bevisligen varit på brottsplatsen när brottet skedde är T.

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12367720&postcount=2700

Det behövs ingen diskussion om alternativ GM, du har ju redan löst fallet, du har ju lyckats med vad polisen misslyckats med..du har placerat någon i huset när brottet skedde
2008-08-30, 23:09
Bannlyst
Citat:
Men du fick inga tids uppgifter eller vart de gick? kunde va intressant så man kan se om det fanns nån koppling
Gäller det samma mörka kvinna som PIE tog upp under slutpläderingen? Hon på konserten?
2008-08-30, 23:10
Bannlyst
Citat:
Så fort du kommenterar ditt uttalande nedan ska jag svara dig:

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12367720&postcount=2700

Det behövs ingen diskussion om alternativ GM, du har ju redan löst fallet, du har ju lyckats med vad polisen misslyckats med..du har placerat någon i huset när brottet skedde

T är tydligen den enda som placeras i huset, inte E, M eller S. Märkligt, han är den enda som bevisligen fanns på brottsplats då brottet skedde. Hur han lyckades vara den enda utan offer? Fråga gud, han vet!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in