2008-09-01, 16:44
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ooooo
För att h*n uppenbarligen GÖR det, inte sjutton vet jag VARFÖR

FYI så har L aldrig ägt ett par Vansskor, detta ifrån en MYCKET säkrare källa än Mariooos. OCh hon har definitivt inte skcickat in en endaste skosula till polisen, detta enligt samma, mycket tillförlitliga källa (nämligen L själv!)

Men hur vet du att L inte ljuger. Spelar ingen roll om det är bästa vännen, den man är gift med, ens mamma mm. Du kan aldrig helt säkert veta om det personen säger är sant eller inte. Alla kan ljuga för att skydda sig själva.
2008-09-01, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av caramia
CS har befunnits skyldig av en jävig tingsrätt.

Bevis på att tingsrätten var jävig? En person har varit jävig inte hela tingsrätten, dra inte alla över samma kant nu. Hur skulle det se ut? Alla tyskor är barnamördare?
2008-09-01, 16:46
Medlem
ooooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Men hur vet du att L inte ljuger. Spelar ingen roll om det är bästa vännen, den man är gift med, ens mamma mm. Du kan aldrig helt säkert veta om det personen säger är sant eller inte. Alla kan ljuga för att skydda sig själva.

För att hon inte har någon anledning att ljuga om detta.
2008-09-01, 16:48
Medlem
ooooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Jaså? vaktombyte? Ja, det finns många sjuka människor, särskilt såna som ger sig på oskyldiga barn

Eh, ursäkta?? Vaddå vaktombyte??

Ja, det tycker uppenbarligen jag också vilket du inte borde ha missat om du läst MINA inlägg.
2008-09-01, 16:50
Medlem
ooooos avatar
Citat:
oj oj oj, det är nog fler än en lögn som sprids här. Jag har absolut ingen anledning att ljuga och det hade du märkt om du läst mina inlägg lite noggrannare? Jag skrev att jag fått detta om skorna från en annan person som påstår sig känna L. "sant eller inte?" skrev jag sen. Ljuger jag då?

Du skrev också att L hade svart hår med röda slingor i Mars, vilket hon verkligen inte hade. Samt att hon har glasögon, vilket hon inte heller har Lögner kallas det när man påstår att saker är sanna som inte är det och sen vägrar backa när någon visar att man har fel.
2008-09-01, 16:50
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Det vore klokt att flytta rättegången till en annan stad med en helt ny besättning för att minimera jäv.
Nu ligger överklagan på HR bord.

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1285212/nu-vill-hon-ha-en-ny-rattegang
2008-09-01, 16:53
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Än så länge är det du skriver här inget annat än en ren och skär lögn.
2008-09-01, 16:56
Medlem
watson6669s avatar
Citat:

Du påstår alltså att lagmannen är jävig?
2008-09-01, 16:57
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa

L har alibi så vad tjatar du om egentligen?
2008-09-01, 16:57
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ooooo
Du skrev också att L hade svart hår med röda slingor i Mars, vilket hon verkligen inte hade. Samt att hon har glasögon, vilket hon inte heller har Lögner kallas det när man påstår att saker är sanna som inte är det och sen vägrar backa när någon visar att man har fel.

Det kan finnas fler än Marioo som sett detta på bloggen innan det i.s.f. raderades.
2008-09-01, 17:01
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Av den enkla anledningen att L och MP är topic men inte den andre..det är säkert möjligt att L har alibi men jag tänker inte tro på dig i alla fall. Och inte en person som hotar barn eller någon annan som försvarar denna idioti.
Nu får du nog lugna dig lite. Är MP topic i tråden om alternativa gm? Detta är rent ut sagt sensationella uppgifter. Hur tror du att det hänger ihop? Har du nån teori om hur MP gick till väga för att sätta dit CS? Har du nån teori om MP's motiv?
2008-09-01, 17:02
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
L har alibi så vad tjatar du om egentligen?

Hur vet du det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in