2008-08-31, 16:30
  #4333
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Då litar vi också på den här informationen?

https://www.flashback.org/showpost.php?p=10587698&postcount=7858

Ja, varför inte? Det är ju craps vittnesmål. Han beskrev detta även i natt i ett nytt inlägg. Har han också vittnat till polisen om detta så är väl det bra?

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12654587&postcount=4177
2008-08-31, 16:31
  #4334
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Ja polisen kanske inte kolla upp så noga utan tog för givet att det stämde, så de kan det finnas rädsla om det blir en ny rättegång /utredning där nya poliser ser över rubbet. Säkerligen har de intresse även för det som sker på nätet åxå, ...
bäverjävel:

Sitt inte där och försök verka seriös när du inte kan ta en diskussion när det börjar brännas. Är det så jävla svårt att svara på dom frågor jag har? Vem är det som förstör tråden? Jag som försöker bringa klarhet i tveksamma inlägg från dig, eller du som kommer med lögner och sen ignorerar folk som bemöter dessa inlägg?

Är denna tråd en fristad för lögnare? Behöver man inte backa upp sina påståenden, som ibland är riktigt häpnadsväckande? Är det en tråd för rena gissningar, hur korkade dom än är?

Jag kommer att jaga svar på mina frågor och din ovilja att svara gör mig ännu mer målinriktad.

Du är ett fegt litet kräk som inte kan stå för vad du skriver utan försöker komma undan med dina lögner. Din agenda i den här tråden går ut på att ljuga så mycket som möjligt för att verka intressant. När lögnerna avslöjas, en efter en, så går du vidare till nästa lögn.

Lycka till i din jakt på en alternativ gm, men jag tänker inte låta dina lögner stå obesvarade från din sida.

Att ingen från "din sida" tar avstånd från en feg jävel som dig, eller åtminstone dina lögner, är för mig en gåta. Då dom inte verkar ha något emot att förknippas med dig förmodar jag att dom delar din snedvridna syn på sanning.

Lögnare...
2008-08-31, 16:32
  #4335
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Ja, varför inte? Det är ju craps vittnesmål. Han beskrev detta även i natt i ett nytt inlägg. Har han också vittnat till polisen om detta så är väl det bra?

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12654587&postcount=4177
Så då kan E's minnesbilder mycket väl stämma? En av invändningarna mot att hon skulle kunna minnas har ju varit att hon var medvetslös...
2008-08-31, 16:34
  #4336
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
nackepa, bävern och ni andra...



Det här inlägget har jag inte sett någon utav er besvara ännu?

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12654228&postcount=4159

Jag kan bara stå för min uppfattning att Emma visste vad som hänt. Hon var inte medvetslös då hon rullades ut. Jag minns hur Roland sprang fram till ambulansen och ropade att han var där och att dom skulle följa efter, jag minns att Emmas mor slog armarna ifrån sig och skrek att "Jag orkar inte mera nu". Det som jag såg och hörde på brottsplatsen har jag inte fått planterat i mitt minne, det har jag snarare försökt att förtränga!
2008-08-31, 16:34
  #4337
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
bäverjävel:

Sitt inte där och försök verka seriös när du inte kan ta en diskussion när det börjar brännas. Är det så jävla svårt att svara på dom frågor jag har? Vem är det som förstör tråden? Jag som försöker bringa klarhet i tveksamma inlägg från dig, eller du som kommer med lögner och sen ignorerar folk som bemöter dessa inlägg?

Är denna tråd en fristad för lögnare? Behöver man inte backa upp sina påståenden, som ibland är riktigt häpnadsväckande? Är det en tråd för rena gissningar, hur korkade dom än är?

Jag kommer att jaga svar på mina frågor och din ovilja att svara gör mig ännu mer målinriktad.

Du är ett fegt litet kräk som inte kan stå för vad du skriver utan försöker komma undan med dina lögner. Din agenda i den här tråden går ut på att ljuga så mycket som möjligt för att verka intressant. När lögnerna avslöjas, en efter en, så går du vidare till nästa lögn.

Lycka till i din jakt på en alternativ gm, men jag tänker inte låta dina lögner stå obesvarade från din sida.

Att ingen från "din sida" tar avstånd från en feg jävel som dig, eller åtminstone dina lögner, är för mig en gåta. Då dom inte verkar ha något emot att förknippas med dig förmodar jag att dom delar din snedvridna syn på sanning.

Lögnare...
PM för i helvete beaver istället för att tramsa runt. Du verkar inte frisk.
2008-08-31, 16:35
  #4338
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Kollar man på Es tidigare sms så har E aldrig tidigare sms T om hon ska ställa undan mat trots Ts oregelbundna arbetstider. Men detta tycks hon gjort samma kväll morden begicks.
Denna kväll den 17/3 fick E ett sms från L med en "kärlekshälsning" vilket E tidigare inte fått.
"Hej älskade vän! Hur är ni hemma på dagarna? Går max på dagis med men du och saga är hemma? Jag saknar er så..Så otroligt mycket. Jag drömmer om max fina leende, max värmande ord och sagas skratt..Och jag vill krama på min emma! Puss o Kram

Detta sms skickades 17/3 kl. 18.52.12

Lite märkligt att just på mordkvällen bryta av tidigare vanor.

Det var ju ett sammanträffande med sms:en. Kan man se var L:s mobil befann sig när hon skickade sms:et till E?
2008-08-31, 16:37
  #4339
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
PM för i helvete beaver istället för att tramsa runt. Du verkar inte frisk.
Lugn nu...

Ni kräver svar i tråden på vissa saker. Varför får inte jag det? Börjar du ställa diagnos på mig nu? Är du lite irriterad? Tycker du inte att bävern ska svara? Försvarar du hans inlägg?
2008-08-31, 16:38
  #4340
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Så då kan E's minnesbilder mycket väl stämma? En av invändningarna mot att hon skulle kunna minnas har ju varit att hon var medvetslös...

Jag är ingen minnesexpert.
2008-08-31, 16:39
  #4341
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Det var ju ett sammanträffande med sms:en. Kan man se var L:s mobil befann sig när hon skickade sms:et till E?

Har du fortfarande inte fattat att L har alibi?
2008-08-31, 16:39
  #4342
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Det var ju ett sammanträffande med sms:en. Kan man se var L:s mobil befann sig när hon skickade sms:et till E?
I FUP finns ingen mastning eller mobillista på Ls mobil. Inte heller Ts är med.
Däremot har FG lyckats smälla in 62 sidor av NJs mobillista.
2008-08-31, 16:40
  #4343
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
Emma vill ju knappast att fel person ska dömmas eftersom hon knappast vill att den riktiga mördaren i så fall ska gå fri. Jag har en son i Arboga så jag vill inte att barnamördare ska gå fria speciellt i den staden.

Tänk om det är så enkelt att Emma såg CS och minns det innan hon förlorade medvetandet.
2008-08-31, 16:40
  #4344
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Jag är ingen minnesexpert.
Det trodde jag faktiskt inte heller. Är du mordutredare? För vad det gäller det har du inga problem med att spekulera/tro. Jag trodde att du kanske hade en åsikt i frågan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in