Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Ja polisen kanske inte kolla upp så noga utan tog för givet att det stämde, så de kan det finnas rädsla om det blir en ny rättegång /utredning där nya poliser ser över rubbet. Säkerligen har de intresse även för det som sker på nätet åxå, ...
bäverjävel:
Sitt inte där och försök verka seriös när du inte kan ta en diskussion när det börjar brännas. Är det så jävla svårt att svara på dom frågor jag har? Vem är det som förstör tråden? Jag som försöker bringa klarhet i tveksamma inlägg från dig, eller du som kommer med lögner och sen ignorerar folk som bemöter dessa inlägg?
Är denna tråd en fristad för lögnare? Behöver man inte backa upp sina påståenden, som ibland är riktigt häpnadsväckande? Är det en tråd för rena gissningar, hur korkade dom än är?
Jag kommer att jaga svar på mina frågor och din ovilja att svara gör mig ännu mer målinriktad.
Du är ett fegt litet kräk som inte kan stå för vad du skriver utan försöker komma undan med dina lögner. Din agenda i den här tråden går ut på att ljuga så mycket som möjligt för att verka intressant. När lögnerna avslöjas, en efter en, så går du vidare till nästa lögn.
Lycka till i din jakt på en alternativ gm, men jag tänker inte låta dina lögner stå obesvarade från din sida.
Att ingen från "din sida" tar avstånd från en feg jävel som dig, eller åtminstone dina lögner, är för mig en gåta. Då dom inte verkar ha något emot att förknippas med dig förmodar jag att dom delar din snedvridna syn på sanning.
Lögnare...