2008-10-29, 22:52
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Nej, det var innan crap åkte efter ambulansen till brottsplatsen. Strax innan tåget gick. Kommer ej ihåg tidpunkten nu. Sitter vid fel dator så jag har ej allt framför mig. Kan väl i.o.f.s. försöka att leta upp inläggen om ingen annan redan har gjort det?

OK! Det stämmer säkert!
Det går utmärkt att gå från torget till station på 5 minuter i alla fall.
2008-10-29, 22:54
Medlem
Citat:
Ingen har sett CS ensam. Det är intressant.

Varför har ingen sett CS vid något av de flera tillfällen hon har besökt området?

Arboga är en småstad vad du än säger.

Det är också ganska intressant att INGEN har sett CS varken i Arboga eller i något av de tågen hon skulle ha åkt i samband med sina besök i Arboga. Media har uppmärksammat fallet och spritt så mycket bilder på CS att någon borde ha kommit ihåg henne. Men inte ett enda vittne har trätt fram. Konstigt värre.
2008-10-29, 22:54
Medlem
Frubeates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
OK! Det stämmer säkert!
Det går utmärkt att gå från torget till station på 5 minuter i alla fall.

Ok, då vet jag :-)
2008-10-29, 22:58
Medlem
Frubeates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caramia
Det är också ganska intressant att INGEN har sett CS varken i Arboga eller i något av de tågen hon skulle ha åkt i samband med sina besök i Arboga. Media har uppmärksammat fallet och spritt så mycket bilder på CS att någon borde ha kommit ihåg henne. Men inte ett enda vittne har trätt fram. Konstigt värre.

Det är inte helt sant
Det står om ett vitne i FUP, som troligtvis mötte CS på ett av tågen. kommer inte i håg vilken sida, så du får förlåta mig det
2008-10-29, 22:58
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasPralin
Nu går det ju inte riktigt att lita på vad CS säger. Hennes historier om kvällspromenader till/från runstenar stämmer ju inte överens med verkligheten och därför är det ju inte så konstigt att det inte finns vittnesuppgifter från ställen hon själv säger att hon har besökt. Hon kan ju inte ens peka ut sig själv på bilder från övervakningskamerorna på Arboga station, trots att hon enl. egen utsago befunnit sig där!

Visst, men ingen har sett CS. Inte vid något av hennes flera besök.

Någonstans måste hon ju ha varit. Och ingen har sett henne.

Om hon har haft sällskap och polisen hade gått ut med detta så kanske det hade funnits flera vittnen som sett ett par. Kanske varje gång hon har besökt området?
2008-10-29, 23:06
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frubeate
Och ändå hann CS med tåget?
Om det nu var hon som Crap såg......

Detta har diskuterats tidigare i tråden. Jag har för mig att tiden räckte för att hinna med tåget som dessutom var försenat.

Crap säger att paret gick i rask takt.
Senast redigerad av nackepa 2008-10-29 kl. 23:08.
2008-10-29, 23:06
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frubeate
och vid torget?

Hinner man til halv åtta tåget på 5 min därifrån?

När man läser Craps inlägg så uppger han att R.J:s bil var vid brottsplatsen när han kom dit. Med anledning av det så vill jag påstå att han såg paret efter 19.30 för det tar väl inte så värst lång tid från torget till Verktygsgatan?
2008-10-29, 23:15
Medlem
Frubeates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
När man läser Craps inlägg så uppger han att R.J:s bil var vid brottsplatsen när han kom dit. Med anledning av det så vill jag påstå att han såg paret efter 19.30 för det tar väl inte så värst lång tid från torget till Verktygsgatan?

Ok, isåfall är det ju inte troligt att det var CS Craps såg vid torget.
(Inte att jag någonson trott det heller :-) )
2008-10-29, 23:27
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:
Visst, men ingen har sett CS. Inte vid något av hennes flera besök.

Någonstans måste hon ju ha varit. Och ingen har sett henne.

Om hon har haft sällskap och polisen hade gått ut med detta så kanske det hade funnits flera vittnen som sett ett par. Kanske varje gång hon har besökt området?

Men herregud nackepa, "ingen har sett CS"!!! Som watson6669 skrev, det är skillnad på att se och att identifiera! Har svårt att tro att ingen "sett" henne men sen kan det ju kanske vara svårt att memorera detta etc. Och återigen, det finns ju vittnesuppgifter!!!!

Citat:
CS ???

CS!!!!
2008-10-29, 23:29
Medlem
PappasPralins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caramia

Inte ens CS kan peka ut sig själv på övervakningsbilder från Arboga station, då hon enligt egen utsago skulle befinna sig där. Lustigt va? Vad tror du det kan bero på? Är hon osynlig eller ljuger hon? Konstigt värre som sagt.
2008-10-29, 23:30
Medlem
Citat:
Men vänta lite här nu, det finns ju massor av vittnesuppgifter från personer som sett CS i närheten av Verkstadsgatan! Vadå "ingen har sett CS"???

Nu tar du i igen som vanligt... Massor av vittnesuppgifter. Var finns de redovisade?
2008-10-29, 23:32
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Men herregud nackepa, "ingen har sett CS"!!! Som watson6669 skrev, det är skillnad på att se och att identifiera! Har svårt att tro att ingen "sett" henne men sen kan det ju kanske vara svårt att memorera detta etc. Och återigen, det finns ju vittnesuppgifter!!!!

CS!!!!

Hur kan de veta att de "har sett CS", om de inte har kunnat identifiera henne?

Finns det då ingen möjlighet att det kan vara någon annan som de "har sett"?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in