Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Det bästa vore med ett erkännande men det kanske är högt odds på det?
Nu finns det också oidentifierade spår på brottsplatsen som kanske kan matcha en medbrottsling? Undrar om EW är kollad?
Dom kunde låta han genomgå en provtagning av nogrannare mått för att de om hans ¨DNA finns med till exempel. för att åt minstone avföra honom. En ide vore att kontrolera vilka som tagit livet av sig seter den tiden. Att isdrottningrn från germanien kan hålla masken är ju en sak. aaaaaahennes medbrottsling kan ju ha haft klenare närver och tanken på att han skulle vara medhjälpare i ett dubbelmord på två små barn plus att nestan ha fimpat mamman kan ju ha knäckt honom. Christine kanke till och med hjälpte till att få honom att ta steget och tömma pillerburkan.
Jag skulle nog tagit mig en titt på om det finns några som passat in som medbrottsling som tagit livet av sig. Kollat in åldrarna mellan 20 och37 kända innom psykvården i västmanland. Gjärna en ensammen kille som har svårt att umgås och passa in och som fått hjälp med nya böstäder i Köping Arboga och Kungsör genom åren. Kortsagt en osöker och ensammen kille som känt sig glad över att Cristine ville ha hjälp av honom och han trodde att han hade en chans på henne. Va vet jag!