Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Nu påstår du att jag har ringt till användare på FB.
Jag är rätt trött på det då detta är en lögn.
Jag vill att du bevisar vad du nu har skrivit.
Antingen genom att lägga ut mitt telefonnr i tråden, varsågod!
Eller genom att länka till en spårning av samtal från MEJ!
Antingen bevisa eller be om ursäkt, i FBs regler står att:
"0.09. Falsk ryktesspridning är förbjuden
Det är inte tillåtet att sprida uppgifter om en person i syfte att utsätta denne för andras missaktning ifall uppgifterna inte kan styrkas. Att avsiktligen förvränga eller uppdikta information i syfte att vilseleda är förbjudet. "
Således: Upp till bevis!
Är det "någon annan användare" än mej du syftar på kan jag inte förstå vad det har i ett svar till mej att göra, dem tar inte jag ansvar för!:
Varför mitt svar till dig handlar om alt gm och samtal...Därför att mitt inlägg handlade om alt gm samt en del samtal, menar du att jag inte får ta upp vad jag själv skrivit i mitt inlägg? Hur skall man då svara nån som citerar ens inlägg...?
Sålunda handlar mitt inlägg om alt gm, samt ev koppling till de som ringer andra.
Inga namn eller utpekande har gjorts av mig, vad du tolkar saker till är upp till dig och det kan ingen hindra dig från.
Men som du skriver om regeln så kanske den passar in på vad du genom tiderna kallat mig i tråden, läs gärna alla dina inlägg om SnyggBäver återkom sen och förklara hur du tänker.
ontopic igen så vill jag inte prata om dig, helt ointressant för mig. Utan den mer intressante ev läsande alt gm.