2009-02-14, 14:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Nu påstår du att jag har ringt till användare på FB.
Jag är rätt trött på det då detta är en lögn.
Jag vill att du bevisar vad du nu har skrivit.
Antingen genom att lägga ut mitt telefonnr i tråden, varsågod!
Eller genom att länka till en spårning av samtal från MEJ!

Antingen bevisa eller be om ursäkt, i FBs regler står att:

"0.09. Falsk ryktesspridning är förbjuden

Det är inte tillåtet att sprida uppgifter om en person i syfte att utsätta denne för andras missaktning ifall uppgifterna inte kan styrkas. Att avsiktligen förvränga eller uppdikta information i syfte att vilseleda är förbjudet. "

Således: Upp till bevis!

Är det "någon annan användare" än mej du syftar på kan jag inte förstå vad det har i ett svar till mej att göra, dem tar inte jag ansvar för!:

var skriver bäver att du har ringt? Allt handlar inte om dig även om mycket gör det...du ville ju inte ringa mig för du sa att jag spelade in samtal...hur du nu kunde veta det?
2009-02-14, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Nu påstår du att jag har ringt till användare på FB.
Jag är rätt trött på det då detta är en lögn.
Jag vill att du bevisar vad du nu har skrivit.
Antingen genom att lägga ut mitt telefonnr i tråden, varsågod!
Eller genom att länka till en spårning av samtal från MEJ!

Antingen bevisa eller be om ursäkt, i FBs regler står att:

"0.09. Falsk ryktesspridning är förbjuden

Det är inte tillåtet att sprida uppgifter om en person i syfte att utsätta denne för andras missaktning ifall uppgifterna inte kan styrkas. Att avsiktligen förvränga eller uppdikta information i syfte att vilseleda är förbjudet. "

Således: Upp till bevis!

Är det "någon annan användare" än mej du syftar på kan jag inte förstå vad det har i ett svar till mej att göra, dem tar inte jag ansvar för!:

Varför mitt svar till dig handlar om alt gm och samtal...Därför att mitt inlägg handlade om alt gm samt en del samtal, menar du att jag inte får ta upp vad jag själv skrivit i mitt inlägg? Hur skall man då svara nån som citerar ens inlägg...?
Sålunda handlar mitt inlägg om alt gm, samt ev koppling till de som ringer andra.
Inga namn eller utpekande har gjorts av mig, vad du tolkar saker till är upp till dig och det kan ingen hindra dig från.
Men som du skriver om regeln så kanske den passar in på vad du genom tiderna kallat mig i tråden, läs gärna alla dina inlägg om SnyggBäver återkom sen och förklara hur du tänker.

ontopic igen så vill jag inte prata om dig, helt ointressant för mig. Utan den mer intressante ev läsande alt gm.
Senast redigerad av beaver_se 2009-02-14 kl. 15:01.
2009-02-14, 15:01
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
var skriver bäver att du har ringt? Allt handlar inte om dig även om mycket gör det...du ville ju inte ringa mig för du sa att jag spelade in samtal...hur du nu kunde veta det?

Åh...ursäkta, jag tänkte bara om fler fått pm...

https://www.flashback.org/showthread.php?t=843096
Senast redigerad av miapetter 2009-02-14 kl. 15:15.
2009-02-14, 15:02
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Varför mitt svar till dig handlar om alt gm och samtal...Därför att mitt inlägg handlade om alt gm samt en del samtal, menar du att jag inte får ta upp vad jag själv skrivit i mitt inlägg? Hur skall man då svara nån som citerar ens inlägg...?
Sålunda handlar mitt inlägg om alt gm, samt ev koppling till de som ringer andra.
Inga namn eller utpekande har gjorts av mig, vad du tolkar saker till är upp till dig och det kan ingen hindra dig från.
Men som du skriver om regeln så kanske den passar in på vad du genom tiderna kallat mig i tråden, läs gärna alla dina inlägg om SnyggBäver återkom sen och förklara hur du tänker.

ontopic igen så vill jag inte prata om dig, helt ointressant för mig. Utan den mer intressante ev läsande alt gm.

Jag har säkert sagt att jag tycker att du är en idiot däremot har jag inte påstått att du bitit mej..
2009-02-14, 15:06
Bannlyst
Menar du att Marioo fått sitt konto hackat eller? låter ju inte bra, men kan vi inte lämna dig ett tag och gå över till ev alt läsande gm. Rent ut sagt skiter jag i dig och ev bilder, eller vill du koppla det till trådens ämne på något konstigt vis?

sista otsvar, nä mina tänder är oskyldiga (rädd om dem, inte billigt med guldkrona).
Senast redigerad av beaver_se 2009-02-14 kl. 15:15.
2009-02-14, 15:13
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Menar du att Marioo fått sitt konto hackat eller? låter ju inte bra, men kan vi inte lämna dig ett tag och gå över till ev alt läsande gm. Rent ut sagt skiter jag i dig och ev bilder, eller vill du koppla det til trådens ämne på något konstigt vis?

Att du har en liten hjärna visste jag innan men att den är så liten så att du inte ens minns dina egna inlägg trodde jag inte, men nu vet jag.
2009-02-14, 15:42
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Har han verkligen berättat att han hade den sig? Jag tror att han hade den med sig, men det är inte samma sak...

Tror du verkligen att jag ljuger om detta? Letharion har berättat för mig att T hade tröjan sig när han kom hem och resten av kvällen ända tills han kom till polisstationen. Det finns både dokumenterat och säkerhetskopierat.

Sen om Letharion vet något om detta är en helt annan sak.
Senast redigerad av nackepa 2009-02-14 kl. 15:53.
2009-02-14, 15:54
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Tror du verkligen att jag ljuger om detta? Letharion har berättat för mig att T hade tröjan sig när han kom hem och resten av kvällen ända tills han kom till polisstationen. Det finns både dokumenterat och säkerhetskopierat.

Sen om Letharion vet något om detta är en helt annan sak.

Vi kan ju inte utgå från annan än det som Letharion har skrivit i tråden angående huvtröjan. Det är ju lite svårt att ta ställning till något som man inte kan se med egna ögon, eller vad säger du?
2009-02-14, 16:15
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
Vi kan ju inte utgå från annan än det som Letharion har skrivit i tråden angående huvtröjan. Det är ju lite svårt att ta ställning till något som man inte kan se med egna ögon, eller vad säger du?

Jag ställde två enkla frågor till Letharion i en annan tråd. Letharion valde att svara mig i PM istället för i tråden. Varför vet jag inte. Länk nedan:

https://www.flashback.org/showpost.php?p=15044310&postcount=11111
2009-02-14, 16:17
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Jag ställde två enkla frågor till Letharion i en annan tråd. Letharion valde att svara mig i PM istället för i tråden. Varför vet jag inte. Länk nedan:

https://www.flashback.org/showpost.php?p=15044310&postcount=11111

Jag säger inte att det inte är så, jag bara påpekar att det är svårt att gå på annat än det man själv sett. Förstår du hur jag menar?
2009-02-14, 16:23
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
Jag säger inte att det inte är så, jag bara påpekar att det är svårt att gå på annat än det man själv sett. Förstår du hur jag menar?

Visst! Det är väl så för oss alla att man sorterar mellan användare när man bedömer på vad man ska tro på eller inte.
2009-02-14, 16:28
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Visst! Det är väl så för oss alla att man sorterar mellan användare när man bedömer på vad man ska tro på eller inte.

Varför lägger du inte ut det pm du fick?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in