2009-03-22, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av YONI
OK, nu har jag läst Tack! Vad vill du diskutera angående ditt inlägg här? Det är inte så att du vill se ner på Emmas stora svårigheter då hon kämpar för att samla ihop sina minnen?

Att Emma är inne på rätt spår vad gäller gm är inte svårt att utläsa. Hon återkommer ständigt till barnet som T skulle varit far till. Vem som står för detta påståendet är just cs då hon t o m sänt brev och mail om ett fantasibarn.

"Är inne på rätt spår", så hur vet du det då? Eller menar du att hon mins det du vill, enl din åsikt om vad som är rätt och Riktigt.

Sen tror jag ingen vill eller önskar E lidande, vad som önskas är att få diskutera alt gm. Så du kan lägga ner tramset om att någon här skulle skriva för att öka någons lidande. Tål man inte fb så varför hänga i trådarna och lida isåfall?
2009-03-22, 19:42
Medlem
TnaLas avatar
Jag tycker under första förhöret när de pratar om sambons ex flickvänner att de frågar för mycket om tyskan. Vill de inte ledan in henne på något så borde de låtit tiden ha sin gång. Däremot så hör man ju redan från scratch att hon lägger ett samband mellan sambon, utländsk tjej och ett barn. Så jag har hittills inga tvivel på vem gärningsmannen är. Däremot var det klantigt gjort av proffessionella poliser att fråga flera ggr under samma förhör om en tysk tjej.
Hmm nu fortsätter det

Nä, det här gav mej inte särskilt mycket. Det kom ju inte med något nytt alls.
Senast redigerad av TnaLa 2009-03-22 kl. 19:54.
2009-03-22, 20:22
Medlem
redheadgirls avatar
kolla hela flaschbacks elit från den här tråden!
http://www.tv4.se/1.901544/2009/03/19/vad_anser_du_om_polisens_metod_att_isolera_emma
2009-03-22, 20:49
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Alltså, vårt reportaget handlade nu inte om huruvida CS är skyldig eller ej. För mig är det mest så uppenbart att det har blivit en sorts "grej" bland diverse troll att driva tesen om hennes oskuld. Jag har tagit del av dessa teorier och bedömer dem som betydligt mindre trovärdiga.
Magnus Wennerholm svarar på frågan
Citat:
Magnus Wennerholm! Om du tycker att det skulle vara otroligt att CS skulle kunna vara oskyldig, hur tror du då att du ska kunna göra ett objektivt reportage?

Inte bara vi realister här på Flashback eller domstolar som avfärdar en alt. gm.
2009-03-22, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren

Inte bara vi realister här på Flashback eller domstolar som avfärdar en alt. gm.

Och med det vill du ha sagt att det fins fler med trångtseende typ tunnelseende och blunda för verkligheten?
2009-03-22, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Och med det vill du ha sagt att det fins fler med trångtseende typ tunnelseende och blunda för verkligheten?

Där satt den bävern
2009-03-22, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se

Det var nästan en perfekt beskrivning av vad den här tråden handlar om!

"Han tar sats, han siktar, han är fri, han gör MÅL! - aj fan blev det självmål"
2009-03-22, 21:18
Medlem
xply1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redheadgirl
kolla hela flaschbacks elit från den här tråden!
http://www.tv4.se/1.901544/2009/03/19/vad_anser_du_om_polisens_metod_att_isolera_emma
Skrämmande att se hur de flockas under namnet anonym för att torgföra sin "information".
2009-03-22, 21:19
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren

Tycker att det var en relevant fråga som Magnus W fick. Men han missade att svara på den

Intressant med ett ord som han skrev (i meningen du fetmarkerade), som används här i trådarna från somligt håll...
2009-03-22, 21:19
Medlem
LieDetectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xply1
Skrämmande att se hur de flockas under namnet anonym för att torgföra sin "information".

Så fungerar fegskitar när de vädrar morgonluft. Patetiskt men sant!
2009-03-22, 21:34
Medlem
xply1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Intressant med ett ord som han skrev (i meningen du fetmarkerade), som används här i trådarna från somligt håll...
Avser du "troll" så är det ju ett vedertaget begrepp på nätet sedan länge:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Internettroll
2009-03-22, 21:49
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Tycker att det var en relevant fråga som Magnus W fick. Men han missade att svara på den

Jag hoppas du inte syftar på att det är internettroll som driver teorin om CS oskuld?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in