2017-06-08, 22:41
  #5845
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boanchga
Hoppsan, nu är han inte involverad i närradion
Han är bortredigerad ur reportaget efter att jag citerade RawRivenGrawHunds inlägg.
Citera
2017-06-09, 08:59
  #5846
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Han är bortredigerad ur reportaget efter att jag citerade RawRivenGrawHunds inlägg.
Det var bra, han ska inte synas, inte höras. Han älskar att stå i fokus, har en mycket snedvriden syn på kvinnor, kallar dem gärna med mycket nedsättande ord, kanske inte så att de hör men gärna bakom deras rygg.
Citera
2017-06-09, 15:36
  #5847
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boanchga
Det var bra, han ska inte synas, inte höras. Han älskar att stå i fokus, har en mycket snedvriden syn på kvinnor, kallar dem gärna med mycket nedsättande ord, kanske inte så att de hör men gärna bakom deras rygg.
Ja men det vet ju folk vad PAJ har för syn på kvinnor. Ingen som känner honom kan ha missat det. Hans kompisar som höjer honom till skyarna och förnekar hans skuld (finns en del av dom här i tråden). Hur är det med dom, har dom samma kvinnosyn, kanske därför dom är kompisar.
Citera
2017-06-09, 21:03
  #5848
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vidje
Ja men det vet ju folk vad PAJ har för syn på kvinnor. Ingen som känner honom kan ha missat det. Hans kompisar som höjer honom till skyarna och förnekar hans skuld (finns en del av dom här i tråden). Hur är det med dom, har dom samma kvinnosyn, kanske därför dom är kompisar.
Ja skulle tro att de har det. Är man kompis med en sån så har man inte alla hemma. Ganska enkelt, de är helt enkelt inte begåvade nog att ta sitt förstånd till fånga. De kanske rent av tycker att han är häftig😂😂😂 en fet ful gubbe som aldrig sett bra ut.
Citera
2017-06-09, 23:22
  #5849
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boanchga
Det var bra, han ska inte synas, inte höras. Han älskar att stå i fokus, har en mycket snedvriden syn på kvinnor, kallar dem gärna med mycket nedsättande ord, kanske inte så att de hör men gärna bakom deras rygg.
Han är högst troligt bortlyft på egen begäran. Först låg reportaget med filmsnutten och hans namn uppe i ett år, sedan hittades det av Flashback. Några dagar senare är det redigerat. I det här sammanhanget kan jag inte tänka mig att han älskar att synas. Jag förstår honom.
Citera
2017-06-10, 10:08
  #5850
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Han är högst troligt bortlyft på egen begäran. Först låg reportaget med filmsnutten och hans namn uppe i ett år, sedan hittades det av Flashback. Några dagar senare är det redigerat. I det här sammanhanget kan jag inte tänka mig att han älskar att synas. Jag förstår honom.
Nej han håller sig undan vilket han ska. De allra flesta har förstått nu att han faktiskt är endera mördaren själv eller beställaren. Men som jag känner honom kan jag tänka mig att han utfört det alldeles själv och njutit av det då och alla år efter det.
Han gör nog alldeles rätt att gömma sig.
Citera
2017-06-18, 12:34
  #5851
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boanchga
Nej han håller sig undan vilket han ska. De allra flesta har förstått nu att han faktiskt är endera mördaren själv eller beställaren. Men som jag känner honom kan jag tänka mig att han utfört det alldeles själv och njutit av det då och alla år efter det.
Han gör nog alldeles rätt att gömma sig.
Syntes han till på folkfesten i helgen ?
Citera
2017-06-18, 22:17
  #5852
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marpet1
Syntes han till på folkfesten i helgen ?
Nej det har jag svårt att tro. Hur ska han våga sig ut bland folk här i Kramfors. Men, han låtsas att allt det här börjar lägga sig nu, att det blivit lite lugnare. Innan stormen drar igång......är det alltid lugnt. Han gör det nog bäst att hålla sig undan och ta det lilla lugna med sina sjuka kommentarer han ger till vissa arbetskamrater. Han kan ALDRIG lita på någon, 99% av folket vet att det är han som är den skyldige. Sen finns de 1% som fortfarande låter sig manipuleras av han.
Citera
2017-06-19, 22:55
  #5853
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marpet1
Syntes han till på folkfesten i helgen ?

Jag såg honom idag, han var pratglad och humöret verkade vara på topp, han skojade även lite med några okända små barn som passerade, sommarklädd, trimmat skägg, han kanske har semester?

Tror inte han räds att gå på stadsfesten, han gör väl det om han känner för det, han verkar inte det minsta besvärad av att vara ute på stan och varför skulle han vara det? Det är ju inte så att folk viskar, blänger och pekar på honom bakom hans rygg, de flesta vet inte vem han är.
__________________
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-06-19 kl. 23:24.
Citera
2017-06-20, 22:54
  #5854
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Jag såg honom idag, han var pratglad och humöret verkade vara på topp, han skojade även lite med några okända små barn som passerade, sommarklädd, trimmat skägg, han kanske har semester?

Tror inte han räds att gå på stadsfesten, han gör väl det om han känner för det, han verkar inte det minsta besvärad av att vara ute på stan och varför skulle han vara det? Det är ju inte så att folk viskar, blänger och pekar på honom bakom hans rygg, de flesta vet inte vem han är.

Åjo, nog är han rädd alltid. Leka oberörd går ju bra, men, än har han inte stött på sitt rätta motstånd. Han kan ju fortsätta låtsas tills dess. Motståndet kommer när han minst anar det.
Citera
2017-06-21, 21:53
  #5855
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boanchga
Åjo, nog är han rädd alltid. Leka oberörd går ju bra, men, än har han inte stött på sitt rätta motstånd. Han kan ju fortsätta låtsas tills dess. Motståndet kommer när han minst anar det.

Du är ju lustig. Vad är hans rätta motstånd? Varför har det inte kommit fram än? Man kan ju tycka att eventuella motståndare har haft tid på sig, eller hur? Varför har du inte konfronterat än? Bara en massa svammel, alltså.
Citera
2017-06-21, 22:11
  #5856
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiatrenault
Du är ju lustig. Vad är hans rätta motstånd? Varför har det inte kommit fram än? Man kan ju tycka att eventuella motståndare har haft tid på sig, eller hur? Varför har du inte konfronterat än? Bara en massa svammel, alltså.

Men, hej på dig😂,
Inget svammel här. Han kan ju alltid visa sig ute igen, stå på barrikaden och skrika och gapa som han brukade. Tror han mår lite dåligt att han inte kan det längre. Han tror ju att det lugnat sig, eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in