Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Nej, det må vara en försvinnande liten del av de som är dömda för mord som även har plågat djur, men det förändrar inte det faktum att det är fortfarande är åtskilliga som har gjort det. Det beror ju på vad man jämför med eller hur?
Varför skriver du en massa självklarheter, precis som om saker och ting skulle behöva förklaras?
Det är väl fullkomligt självklart att majoriteten av djurplågare inte är dömda för mord. Din von oben attityd verkar helt sakna gränser.
Kom inte här och tala om oförskämdheter som om det skulle vara något som endast andra ägnade sig åt men inte du själv. DU har redan sänkt dig till den ytterst låga nivån som du själv påstår att du föraktar så kasta inte sten i glashus.
Faktum är att det alltid är du som dyker upp här i tråden och basunerar ut oförskämdheter och när man sedan bemöter dessa oförskämdheter så slänger du alltid fram ditt standard svar, esset i rockärmen som lyder: "Dina övriga oförskämdheter lämnar jag obesvarade då jag inte vill sänka mig till din ytterst låga nivå".
Eftersom du är en slipad typ så använder du dig i det här fallet av en klassisk härskarteknik som endast tjänar syftet att tysta din "motståndare" för gott. Likt en giljotin är kommentareren avsedd att kapa huvet på den du utsett till ditt offer så att diskussionen ska vara avslutad och du ska stå där som "vinnare", då njuter du.
En sådan primitiv nivå skulle jag själv aldrig sänka mig till.
Men du, du skrev att en hel del, många, flera etc mördare har plågat djur gjorde du inte?
Det stämmer helt enkelt inte.
Det är möjligt att du trodde att det var så och då borde du vara glad för att jag rättade dig. Det är inte hela världen att ha fel ibland tvärtom, det är ett utmärkt sätt att lära sig något nytt på.
Att du inte begriper varför faktumet att merparten av de som är dömda för djurplågeri inte är mördare är statistiskt viktigt då du hävdar att en hel del, många, flera etc mördare har plågat djur får stå för dig. Kämpa på så kanske det klarnar.
Varför går du i taket och blir fullständigt rabiat om någon kommenterar på ett sätt som inte passar in i det scenario du har låst dig vid?
Detta är ett diskussionsforum och då kan de faktiskt förekomma att det som brukar kallas en diskussion förekommer.
Det är något som är bra. Att framföra för och motargument och att resonera runt sina egna teorier är sunt.
Att du försöker kväva diskussionen med invektiv och aggressiva metoder är mycket tråkigt.
Om alla satt och höll med varandra och förde evighetslånga cirkelresonemang vore det inte mycket till diskussion tycker du inte?
Nu tycker jag vi höjer nivån här inne.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Det finns ingen i den här tråden som tror att P-A J är en seriemördare, vad är det för trams? Vi som tror att han är skyldig är övertygade om han mördade Eva Söderström, inget annat.
Bra så, nu ställde Draifos en fråga och jag svarade på den i citatet du citerade.
Bra att vi är överens dock,PAJ är ingen seriemördare.