Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Kolla först upp vad ordet åtskilliga betyder innan du uttalar dig så korkat.
Med åtskilliga menas: En hel del, många, flera etc.
De flesta mördare har givetvis inte plågat djur men åtskilliga har gjort det, förstår du inte skillnaden? jag har aldrig någonsin hävdat att de flesta mördare har plågat djur.
Det finns inga påhittade fakta eller påhittade teorier som dryftas f.n. därmed inte heller några deltagare som sväljer något sådant.
Du får ta och ge något konkret exempel på detta annars har du noll trovärdighet. Du dyker upp som gubben i lådan och kastar ur dig någon slasktratts-kommentar och sedan kryper du tillbaka in under den sten du kom ifrån, vad är du för en ryggradslös amöba egentligen?
Du har fel, åtskilliga, många, flera mördare har inte rent statistiskt sett ägnat sig åt djurplågeri.
En försvinnande liten del av de som är dömda för mord har även plågat djur och då rör det sig oftast om seriemördare.
Merparten av de som är dömda för djurplågeri är inte heller mördare.
Du gör tråden en stor otjänst och sänker trovärdigheten här när du drar dina hemsnickrade teorier som sanning.
Dina övriga oförskämdheter lämnar jag obesvarade då jag inte vill sänka mig till din ytterst låga nivå.