Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Fast du ser inte överdrivet clever ut när du härleder teorin för psykisk sjukdom ur omständigheten om visst antal knivhugg vid mordet, en omständighet som det alltså ännu måste bevisas är kopplad till denna Paj. Du grundar din teori med det som återstår att bevisa, och teorin syftar till att vara beviset(!!?!)
Hänvisning till wiki är således på ganska rätt nivå för dig, särskilt om du inte funderar igenom din tankegång innan du postar den. Inget fel att ha fel men att besvara inlägg på det sätt du gör när folk hövligt påpekar att du för ett cirkelresonemang ser inte särskilt respektingivande ut.
Jaså det säger du, som om ditt inlägg i vår diskussion skulle ses som överdrivet intelligent och respektingivande, tillåt mig skratta...
Om du inte inser att det
finns en risk att allvarlig psykisk störning kan föreligga ett sånt här typ av brott så får det stå för dig. Det är inget felaktigt
antagande. Notera att jag inte säger att så ÄR fallet, det är en väsentlig skillnad. Således inte särskilt clever av dig att påpeka och gnälla om den saken. Varken du eller habet är moderatorer här vad jag vet, så lägg er inte i hur andra spekulerar kring detta fall för det står var och en fritt att göra det på ett forum som detta.
Ok, så om en sak inte är bevisad får man alltså
inte spekulera kring den enligt dig? Bra då vet jag var du står, DET var ju clever om något.
Hänvisning till wiki kan snarare behövas i ditt fall, om du kollar upp Flashback så kan du läsa att yttrandefrihet är ett centralt begrepp i reglerna för forumet.