2016-10-28, 13:54
Medlem
JackSm1ths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msmarple
Därför att han tog med sig en lång kniv när han cyklade ut för att leta efter henne. Han gav sig iväg i vredesmod. Med en kniv. Det låter knappast som en olyckshändelse.
Det bevisar ändå inte ett uppsåt. Det kan fortfarande ha varit så att han först tänkte skrämma henne eller pressa henne på uppgifter om t ex otrohet eller liknande. Det kanske inte var hon som var det tilltänkta offret egentligen?
Citera
2016-10-28, 13:54
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Vem är mamman till barnen, en tanke slog mig att det kanske är systern till Eva, Anneli.
Citera
2016-10-28, 14:32
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Oj fy vad läskigt, jag tror att mamman till barnen är systern till Eva, Anneli K S

Får rysningar av tanken på att mördaren skaffat barn med systern.
Jag hoppas verkligen det är en felaktig analys av mig.
Citera
2016-10-28, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Oj fy vad läskigt, jag tror att mamman till barnen är systern till Eva, Anneli K S

Får rysningar av tanken på att mördaren skaffat barn med systern.
Jag hoppas verkligen det är en felaktig analys av mig.

Tänkte också det, han har ju en vän som heter Annneli på fb...Men troligen nej...
Citera
2016-10-28, 14:39
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Barnens efternamn stämmer in på efternamnet, det verkar otroligt att det finns två som stavar Anneli med den stavningen som har samma efternamn som sina och Pajs barn.

Det är nästintill osannolikt.
Citera
2016-10-28, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Barnens efternamn stämmer in på efternamnet, det verkar otroligt att det finns två som stavar Anneli med den stavningen som har samma efternamn som sina och Pajs barn.

Det är nästintill osannolikt.

Heter barnen Söderström i efternamn? Det är väl två söner eller? Det här kan väl inte stämma systern misstänkte ju PAJ för mordet eller hade Eva fler systrar?
Citera
2016-10-28, 14:55
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av echoesofglory
systern misstänkte ju PAJ för mordet
Var det något systern skulle ha misstänkt redan då (enligt väninnan i början av programmet?), eller sa systern i telefonsamtalet med Åström att hon tror det nu?
Citera
2016-10-28, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Var det något systern skulle ha misstänkt redan då (enligt väninnan i början av programmet?), eller sa systern i telefonsamtalet med Åström att hon tror det nu?
Tror inte det framgick, avsnittet finns på tv4play nu, men om dom nu såg paj snoka kring brottslatsen borde de väl anat något...var det inte systern i början av programmet?
Citera
2016-10-28, 15:01
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av echoesofglory
...var det inte systern i början av programmet?

Hon som intervjuades i början var väl en väninna (P*a). Tror inte hon var en av de som var med i lägenheten den där kvällen. Jag är osäker.
Senast redigerad av Draifos 2016-10-28 kl. 15:04.
Citera
2016-10-28, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Hon som intervjuades i början var väl en väninna (P*a). Tror inte hon var en av de som var med i lägenheten den där kvällen. Jag är osäker.

Såg det nu, undrar vad hennes motiv är..Så systern kan alltså bildat familj med GM, märkligt också att de inte nämner ögonvittnen som hörde hunden skälla, borde den inte vara lugn i närheten av folk den känner, den kanske skällde mot ungdomarna som såg den iförsig...
Senast redigerad av echoesofglory 2016-10-28 kl. 15:11.
Citera
2016-10-28, 15:12
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Nä inte Söderström, barnen till Paj heter Jakobsson.
Barnen HAR tre halvsyskon som heter Scherman som mamman nu också innehar om det är hon.

Anneli Kristina Scherman

Blev lite förvirrad och chockad när Anneli dök upp så jag skrev lite för fort i förra inlägget

Jag kan ha fel och jag hoppas det
Citera
2016-10-28, 15:19
Medlem
habets avatar
Jag såg tyvärr inte programmet de första minuterna. Fanns det från anhöriga några uppgifter om att man påtalat för polisen att mr P ett flertal gånger ringt och varit orolig för Eva och frågade Åström och Safarik Öhman om det och hur han i så fall såg på saken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in