2016-10-30, 19:59
Medlem
MyBladeIsSharps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av echoesofglory
Oj..fyfan att Eva offras så här, och föräldrarna, snart kommer väl Oisín Cantwell till Pajs försvar...

Nej så lågt tror jag ens han Herr Cantwell vågar sjunka. Fast vem vet?
Citera
2016-10-30, 20:02
Medlem
Citat:
Berätta mer, hårt belastad person? Yrke, alkoholism?

Fyllo o våldsverkare som kunde bli helt galen för ingenting. Gubben är nog död nu
Citera
2016-10-30, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyBladeIsSharp
Nej så lågt tror jag ens han Herr Cantwell vågar sjunka. Fast vem vet?

Kanske inte, men säkert fördömer han programmet i något sammanhang, en krönika eller liknande. Den här omgången har man ju riktat strålkastarna mot en person som inte misstänkts eller utretts så noga, det är bra men gillas nog inte på AB..
Citera
Medlem
Ron.Frangus avatar
Citat:
Undrar om hon utseendemässigt påminde om systrarna Söderström?

Nej hon är inte alls lik någon av systrarna Söderström. Hon är speciell men på ett positivt sätt, hon sticker ut i mängden om jag säger så, dessutom ser hon väldigt bra ut.
Citera
Medlem
Citat:
Berätta mer, hårt belastad person? Yrke, alkoholism?

Han var jägare också.
Citera
2016-10-30, 20:04
Medlem
TeddyoFreddy1s avatar
Vad föreställer det där på pajs nya profilbild?
Citera
2016-10-30, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeddyoFreddy1
Vad föreställer det där på pajs nya profilbild?

Det ska vara en bildel till en Renault, någon bilintresserad får gärna fylla i här..
Citera
2016-10-30, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ron.Frangu
Nej hon är inte alls lik någon av systrarna Söderström. Hon är speciell men på ett positivt sätt, hon sticker ut i mängden om jag säger så, dessutom ser hon väldigt bra ut.

Så livet belönade verkligen Paj, men inte Eva. Orättvist.
Citera
2016-10-30, 20:07
Medlem
MyBladeIsSharps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil-
Självklart. Journalisterna på Nya Norrland som det nog hette på den tiden känner Börje Öhman väl.
De är förmodligen partikamrater med P A J även på den här tiden. De misstänker aldrig sina egna.

Även Börje Öhman är en lokalkändis och media känner honom mycket väl. De går till honom för kommentarer av polisen. Självklart kommer media aldrig skada honom då de är i behov av honom.

Media/journalisterna är förmodligen minst lika naiva som alla andra inblandade i detta.

Det här är ju verkligen något man borde forska vidare i.
Citera
2016-10-30, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyBladeIsSharp
Nej. "Mr.P" är/var brevbärare. Om han jagar har jag ingen kännedom om? Påtänd? Menar du att "Mr.P" också tog narkotika? Det är isåfall en väldigt intressant uppgift. Tar han det även idag, tror du?

För att tänka på att kniva någon för en sådan banal sak som att flickvännen tröttnat måste man hamnat i ett abnormt tillstånd...är Mr.P boarderline så in i helvete, måste nästan ha varit det, eller skulle han ha passat på att proppa i sig både det ena och andra, så han blivit tillräckligt mordisk för att kunna knivmörda likt Norman Bates?????

Citat:
Ursprungligen postat av Ron.Frangu
Han hade i alla fall alibi och modern är den enda som kan ha gett honom det.
Ingen annan människa har sett PAJ mellan kl. 22.40 och 00.40 denna kväll/natt.

...man tycker ju att mamman skulle ha sett rädd och nervös ut om hon visste att hon ljög för polisen...det beror förstås på hur mamman var som person..
Citera
2016-10-30, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil-
Självklart säger hans naiva mor som förmodligen inte ens vet att han är ute att han varit hemma och att han är "så snäll och fin och skulle aldrig göra någon illa". Poliserna är förmodligen minst lika naiva och skriver av honom direkt.

De letar efter ett "monster" eller vad man ska kalla det. Inte en person som kan uppträda som "normal".
Självklart tittar de mot Sture eftersom han är avvikande då han är mentalt handikappad.

P A J är mördaren, jag vågar satsa väldigt mycket på detta.

För mig är det helt solklart. Allt stämmer in på P A J. Inte ett enda tvivel.

DU som känner dom inblandade...SVAR PÅ DETTA: Fanns det JÄGARE i Eva Söderströms närhet????????
Citera
2016-10-30, 20:09
Medlem
paj ser ut att ha en väldigt kort nacke vilket är vanligt bland psykopater. Han är också en väldigt udda kuf. Dags för DNA-test snart får vi hoppas...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in