2026-09-23, 10:56
Medlem
Slaskheters avatar
Man ska aldrig underskatta betydelsen av ett gemensamt ordförråd.

Citat:
2026-09-22, 20:55
Citat:
Ursprungligen postat av MamaGris
Marpet1 visste vem som var ägare till mördarcykeln och att den personen flyttade från Kramfors direkt efter mordet och Marpet1 visste också vem som INTE lämnade in det anonyma tipset om en lejd mördare. Är det korrekt uppfattat av mig?

Citat:
Är det korrekt uppfattat av mig?
Ja!
Detta är ett mycket ovanligt och intressant begrepp/uttryck; ”mördarcykeln”.
Särskilt inte när ordet är ”mördarcykeln”.
Citera
2026-09-23, 11:12
Medlem
Marpet1, Pia W och några andra kvinnor som finns i tråden är ytterst lågbegåvade. Vissa har mentala diagnoser och störningar, en del är allmänt korkade ändå.
Citera
2026-09-23, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskheter
Ja!
Detta är ett mycket ovanligt och intressant begrepp/uttryck; ”mördarcykeln”.
Särskilt inte när ordet är ”mördarcykeln”.
Man ska aldrig underskatta betydelsen av att det är någon i den här tråden som vet vem som ägde MÖRDARCYKELN
Citera
2026-09-23, 16:32
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanninggerfrihet
Marpet1, Pia W och några andra kvinnor som finns i tråden är ytterst lågbegåvade. Vissa har mentala diagnoser och störningar, en del är allmänt korkade ändå.

Hur är det med BÅ är hon också "ytterst lågbegåvad"?
Citera
2026-09-23, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Hur är det med BÅ är hon också "ytterst lågbegåvad"?

BÅ var intrigiernas drottning. Hon blev ovänner med de flesta förr eller senare. Kunde faktiskt vara riktigt elak. Lågbegåvad? Vet inte, men nåt fel var det på henne i alla fall ;-)
Citera
2026-09-23, 23:59
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
BÅ var intrigiernas drottning. Hon blev ovänner med de flesta förr eller senare. Kunde faktiskt vara riktigt elak. Lågbegåvad? Vet inte, men nåt fel var det på henne i alla fall ;-)

Minns du om BÅ hade en cykel på den tiden?

Har du någonsin sett "intrigernas drottning" cykla?
Citera
2026-09-24, 00:22
Medlem
Citat:
Minns du om BÅ hade en cykel på den tiden?

Har du någonsin sett "intrigernas drottning" cykla?

Tyvärr inte om jag minns rätt.
Citera
2026-09-24, 06:52
Medlem
Citat:
Tyvärr inte om jag minns rätt.
Vet du något om hur länge BÅ bodde kvar i Kramfors efter mordet eller om hon hade någon förkärlek till att samla på dubbeleggade knivar? (Korkade frågor givetvis, men om du har någon som helst vetskap om det skulle det kunna förhindra ytterligare tjafs på ca 100 sidor i den här tråden)
Citera
2026-09-24, 11:35
Medlem
Citat:
Vet du något om hur länge BÅ bodde kvar i Kramfors efter mordet eller om hon hade någon förkärlek till att samla på dubbeleggade knivar? (Korkade frågor givetvis, men om du har någon som helst vetskap om det skulle det kunna förhindra ytterligare tjafs på ca 100 sidor i den här tråden)

Nu kände jag inte BÅ annat än på avstånd, att hon skulle ha gillat dubbeleggade knivar var väl knappast troligt, men och andra sidan vad vet man.
BÅ kanske bodde kvar ett år efter mordet, och hon flyttade långt ner till Skåne, många undrade varför, nån menade att hon bränt alla sina broar till de flesta i hennes bekantskapskrets.

BÅ var en märklig människa enligt många, men om hon skulle vara inblandad i själva mordet låter jag vara osagt.
Citera
2026-09-24, 12:53
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
BÅ var en märklig människa enligt många, men om hon skulle vara inblandad i själva mordet låter jag vara osagt.

Du menar med andra ord att du inte helt utesluter att BÅ kan vara inblandad i mordet?
Citera
2026-09-24, 13:36
Medlem
Citat:
Du menar med andra ord att du inte helt utesluter att BÅ kan vara inblandad i mordet?

Nja...låter det vara osagt.
Citera
Igår, 12:55
Medlem
Slaskheters avatar
Det här talar väl ändå för att boanchga är allmänt korkad.

2026-09-23, 11:12
Citat:

Utan att spekulera huruvida boanchga kategoriseras som kvinna eller man, men hen är väldigt smart, är med i Mensa, har väldigt hög IQ och är så lycklig över sin Mensa intelligens.
Med beaktande av att boanchga’s Mensa intelligens nu är utredd och klarlagd i tråden så gestaltas ju hens inlägg om alla röda cyklar lutandes mot gåsen första hyreshuset uppför backen som ytterst lågbegåvat.
Första hyreshuset uppför backen på Björstagatan har inte fastighetsbeteckningen gåsen, det har fastighetsbeteckning:
De röda cyklarna stod lutade mellan huset och P:s och hans mamma bodde i:
Fastighetsbeteckningen gåsen omfattar 10 fastigheter på Trastvägen och Stjärnvägen i Kramfors.
Det här talar väl ändå för att boanchga är allmänt korkad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in