2008-08-12, 20:14
Citat:
Ursprungligen postat av Pulse82
Detta berättade team satan om också. Att de helt plötsligt blinkade å massa ljus kom till platsen. Vissa blev förvirrade och andra kommer ihåg detta. Än en gång slukar du detta som nån kebabrulle. Du frågesätter inte team satan, aldrig gjort det.
Detta berättade team satan om också. Att de helt plötsligt blinkade å massa ljus kom till platsen. Vissa blev förvirrade och andra kommer ihåg detta. Än en gång slukar du detta som nån kebabrulle. Du frågesätter inte team satan, aldrig gjort det.
Citat:
Hahaha, du gick rakt i fällan. Ännu ett tecken på att du bara är ute efter att "basha", och att du uppenbarligen inte läser inläggen, utan snarare väljer ut valda delar av dem som du känner att du måste attackera.
Är du verkligen så dum? Var står det att jag accepterar deras förvirring eller att ljuset fanns? Vilken jävla fälla pratar du om, att jag acceptera deras historia? Ta och läs om vafan.
Jag sa klart och tydligt att DE SA SÅ, och DU slukar dessa ord utan några som helt jävla bildbevis eller klipp. Inte jag, så det är du som är ute och cyklar.
Citat:
EDIT: Vad gäller Team Satan och deras trovärdighet får man givetvis också ta det med en nypa salt, och jag är inte helt övertygad om att de ensamma står bakom alla dessa cirklar. Det mest troliga alternativet är att en del "copy cat"-grupper är i farten, vilka jobbar helt individuellt och avskilt från varandra.
Hahahah, med denna "citat" menar du att du är kritisk mot Team satan? Låt oss kolla på citatet igen. Du menar att team satan står bakom VISSA crops, men inte alla. Vafan va de kritiskt nånstans? Du accepterar att de har gjort 1 eller 2 eller kanske 100 crops men inte alla, genom ord? genom 5sekunders klipp? Du e fanumig ingen bra på diskutera.
Citat:
I just denna fråga har jag varit bestämd i mina åsikter sedan länge. Om du bemödar dig med att läsa HELA inlägget jag refererar till ovan, så kommer den sanningen uppenbara sig. Men vem vet, kanske tillhör förmågan att dra slutsatser inte en av dina starkaste sidor?
Det är kanske du som borde läsa HELA inlägget rätt istället för att säga massa skit.
1. Du la ut en fälla som du fastna på, för att ja inte sa det du sa.
2. Du säger att du har visst varit kritisk mot team satan genom att säga att de inte gjort ALLA crops, alltså bara några, utan några som helst bevis? Ingen klipp, ingenting?
3. Du säger att ja borde läsa HELA inlägg? Herrejävlar, tragiskt.