2018-02-07, 01:39
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadEyes
Håller med. Riktigt dryg idiot. Träffat på han några gånger med Torsten och "äntligen" i släptåg. Sjukt otrevliga.

Torsten Flinck och Gert Fylking?

Dan Ekborg ragga upp sin kvinna fru tjej på facebook tydligen..
Citera
2018-02-07, 12:13
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Torsten Flinck och Gert Fylking?

Precis, dryga hela högen även om Torsten kan vara riktigt trevlig om han har en bra dag och inte hänger med det gänget.
Citera
2018-02-28, 16:17
Medlem
vackertsvins avatar
Trevliga:
Carin da Silva ( eller ganska trevlig)
Li Pamp
Maud Olofsson
Kristina Axén Olin
Tone Bekkestad
Johan Esk
Daniel Nannskog

Otrevliga:
Anders Ygeman
Andre Pops (extremt skitnödig)
Citera
2018-02-28, 18:17
Bannlyst
Jag kommer ihåg ett minne när jag och delar av familjen var vid slottet. Plötsligt körde det helt ovetandes ut ett antal fordon, med Gustaf VI Adolf längst bak i kortegen.

Vi småkillar som var med vinkade och den då gamle kungen vände sig i bilen och vinkade i bakrutan.

Det är verkligen ett fint minne!
Citera
2018-02-28, 18:36
Bannlyst
Lisa Nilsson verkar snäll men hennes rumpa är allt för stor.
Citera
2018-02-28, 18:36
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Trevliga:
Li Pamp
Maud Olofsson
Kristina Axén Olin
Tone Bekkestad
Johan Esk
Daniel Nannskog

Otrevliga:
Anders Ygeman

De fetade...är de ens kändisar?
Citera
2018-02-28, 19:51
Medlem
Schweinmunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Trevliga:
Li Pamp
Maud Olofsson
Kristina Axén Olin
Tone Bekkestad
Johan Esk
Daniel Nannskog

Otrevliga:
Anders Ygeman

Beskriv hur du upplevde de otrevliga
Citera
2018-03-10, 18:00
Medlem
Krickedixans avatar
Idag skulle jag skjutsa min dotter till träningen med bilen. Den har stått några dagar och det var tjockt med is på vindrutan. Försökte skrapa med min halvrisiga skrapa men det gick inte så bra.Bestämde mig för att starta bilen så den skulle smälta fortare och nu stannar det en bil som vill ha min parkering. Hjälp tänker jag de kommer att få vänta då ishinnan fortfarande var tjock och jag fortsatte borsta av det tjocka täcke snö som var på tak och runt bilen.
Min lilla dotter sitter snällt och väntar och jag börjar försöks hackskrapa mig genom isen på framrutan.
Nu vrålstartar bilen som väntar bakom oss och kör upp jämnsides och personen som sitter på passagerarsätet är en ljus kvinna i 50 årsåldern och hon ser skitförbannad ut och visar ful fingret och jag ser hur arg hon är. Riktigt förbannad och så rivstartar de iväg.
Jag hinner få regnummret och är ju bara tvungen att googla på vad det är för idiot som gör något sådant. Vad har jag gjort som gör att hon kan visa fingret åt oss?
Visar man fingret som vuxen åt ett barn ?
Isen på rutan är fortfarande inte borta och jag har inte tänkt köra min dotter utan att kunna se ut. Det är livsfarligt.
Vad ville människan egentligen och jag blev såå himla förbannad på hennes uppträdande. Min dotter såg ju det hela och undrade vad gjorde hon så mot oss för? Ja, vad svarar man på det. ” för att hon är en argsint människa som tyckte jag skulle köra bil utan att se ut genom vindrutan” Ett ego!!
Jag googlade som sagt och det visade sig vara en kändis i danskretsar. Kände igen ansiktet på bilder jag fick upp.
H*lena Fr*nzen heter hon och är känd dansare och koreograf. Ska vi kalla henne D- kändis.
Nä fy vilken typ och att som vuxen visa finger åt ett barn. Obehagligt!
Senast redigerad av Krickedixan 2018-03-10 kl. 18:37. Anledning: Rätta stavfel
Citera
2018-03-17, 10:44
Krister Henriksson som var nu på nyhetsmorgon, vilken hemsk människa.
Citera
2018-03-17, 11:24
Medlem
godboys avatar
Eva Röse upplever jag som extremt dryg och otrevlig. Strax innan jul så hade TV4 bjudit in människan för att prata om UNHCR eller om det var UNCEF (skit samma). I alla fall var hon riktigt otrevlig och ansåg att alla som inte skänkte pengar till just UNHCR var egoistiska och därför inte kunde fira jul med gott samvete. Hon riktigt läxade upp svenska folket för att vara snåla. Det är väl det sista svenska folket är som har släppt in halva Mellanöstern och låter dem leva på bidrag i landet. Har ju väldigt dålig effekt att läxa upp folk för att få gåvor. Till och med sådana som jag känner som är riktiga vänstervurmare tyckte hon gick väl långt.

Sen har människan mage att leva lyxliv och bo i Thailand tre månader om året. Vadå dubbelmoral
Citera
2018-05-25, 04:31
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadskalljagtro
När jag träffade Jimmie Åkesson var han supertrevlig och vi stod och pratade en stund och han verkade intresserad av det jag hade att säga. Har svårt att tänka mig honom hatisk och otrevlig...
Jag har också träffat honom. Van var förvånansvärt sympatisk, trevlig och lättsam. Visade tydligt intresse för att lyssna på de han pratade med.

Kent Ekeroth är däremot rätt obehaglig. Ettrig, hetsig, hal som en ål, överlägsen attityd, smått aggressiv. Extremt pratglad och väldigt "på". Men det kan säkert förklaras (inte försvaras) av hans bakgrund.
Citera
2018-05-25, 05:10
Medlem
Noone666s avatar
Camilla Henemark... Lika dryg på tv som i verkligheten, enda cred för att hon ÄR genuint ärlig med sitt förvirrande skenheliga beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in