2013-05-20, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salame
Frågan jag besvarade tidigare var "/.../ handlar om att de inte kan stå för sina åsikter?" Jag säger ja till den frågan. Ser man på andra grupperingar som är "extrema" så har de ingen maskering oftast. Vissa människor troligen, det är inte en homogen grupp som alla andra gupper. Men många av dessa skyr anonymitet och verkligen står för vad de tycker och tänker öppet.
Fast andra "extrema" grupper gör inte saker som kan sätta en i finkan ett rejält antal år. Klart man vill ducka under radarn för SÄPO. Frågar du någon RF-medlem om dess åsikter till vardags så kan du räkna med ett ärligt och rakryggat svar.
2013-05-20, 01:37
Medlem
Vad har undersköterskan från Norrköping för roll i RF?
2013-05-20, 02:00
Medlem
http://vimeo.com/66502325
Så kan det gå!
2013-05-20, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr-compakt
Vad har undersköterskan från Norrköping för roll i RF?
Läst tio år gammal info på nätet och känner dig cool?
2013-05-20, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoochyRide
Läst tio år gammal info på nätet och känner dig cool?

Nu är den inte 10år gammal dock. Och han står fortfarande som ägare på eran fula hemsida.
Sen var det inget svar på frågan heller.

Är han aktiv i kampen, alltså bränner bilar osv? Han ser inte ut att vara i så bra form, det är därför jag undrar.
Senast redigerad av Dr-compakt 2013-05-20 kl. 02:12.
2013-05-20, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr-compakt
Nu är den inte 10år gammal dock. Och han står fortfarande som ägare på eran fula hemsida.
Sen var det inget svar på frågan heller.

Är han aktiv i kampen, alltså bränner bilar osv? Han ser inte ut att vara i så bra form, det är därför jag undrar.
Personen du pratar om hängdes ut redan för tio år sedan, jo. "Våran"? Visste inte att jag hade någon hemsida.

Ett tips kan ju vara att RF inte har någon avdelning i Norrköping.
2013-05-20, 02:23
Medlem
Citat:
Personen du pratar om hängdes ut redan för tio år sedan, jo. "Våran"? Visste inte att jag hade någon hemsida.

Ett tips kan ju vara att RF inte har någon avdelning i Norrköping.

Topic på tråden är "Revolutionära fronten på tillbakagång?" Revfront.org är deras hemsida inte sant? Och jag ställde en fråga om vad ägaren till hemsida han för roll i RF.

Sidan reggades för övrigt 2005 det är inte 10år sen.

Så fortfarande inget svar på ursprungsfrågan.
Såvida han inte är bannlyst från alla städer utom Norrköping. Är han det så har du ju givit ett svar på frågan.
Senast redigerad av Dr-compakt 2013-05-20 kl. 02:29.
2013-05-20, 03:52
Medlem
Angående videon, härligt att se att en av dem, utöver sin klåfingrighet, är så pass materialistisk att personen mitt i den ärbara gärningen hinner plocka på sig en låda med prylar att roa sig med i hemmets vrå.
Jag fastnade vid att fundera på om personen visste innehållet sedan innan eller om det skymtades när de gick in.
Känner mig relativt säker på att den som tog lådan i alla fall tänkte på kommande dagar av mysiga spännande lekstunder med kinderägget än den pågående aktionen just då. Kul att se egoismen gå före gruppen.

RF eller FNU, inga av er är ju kammade. Dessutom är ni mer lik varandra än vad ni har förstånd att se. Är det inte bättre att ni grupprunkar lite och sjunger Kumbaya tillsammans?
2013-05-20, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endsieg
Nämen, är det inte min favorit infogiver! Synd att du slutade svara på pm mitt i konversationen, saknade dig

Jo visst, 5 nassar har blivit knivhuggna, vart då menar du? Antar att du menar hela världen över eftersom du är kosmopolit och inte tror på statsgränser?

Gällande någon eventuell händelse för 2v sedan så är det inget jag känner till, du får gärna länka till någon källa (räknar inte med det eftersom du inte brukar kunna backa upp vad du säger).

Samtidigt så kan man inte lita på vad ni säger iaf, eftersom vem som helst är nasse eller fascist enligt er. Nitade inte ni någon random grabb i Jönköping som enligt er var ns, men visade sig sedermera att han hade noll att göra med varken SvP eller FNU, utan var bara någon civilist på ett café?

http://ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/1.1769361-vatskeattack-kan-vara-politiskt-dad
Läs kommentaren från Gustav Sverdskempe.

En i eskilstuna för några veckor sen, 2 stycken i hallstahammar för 3 år sen och en i kolsva förra året vid nassespelningen. 4 stycken senaste åren, lär ju bli fler.

http://revfront.org/?p=5345
http://bblat.se/nyheter/koping/1.1184490-hovratten-borjade-rattegang-mot-extremister?m=print
2013-05-20, 09:30
Medlem
Salames avatar
Citat:
Fast andra "extrema" grupper gör inte saker som kan sätta en i finkan ett rejält antal år. Klart man vill ducka under radarn för SÄPO. Frågar du någon RF-medlem om dess åsikter till vardags så kan du räkna med ett ärligt och rakryggat svar.

Synd att man helt enkelt inte kan vara öppen med sina åsikter som andra grupper som riskerar allt för sina åsikter. Oavsett vad man tycker om dem, kan man iallafall ge dem respekt, jämfört med er.
2013-05-20, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salame
Synd att man helt enkelt inte kan vara öppen med sina åsikter som andra grupper som riskerar allt för sina åsikter. Oavsett vad man tycker om dem, kan man iallafall ge dem respekt, jämfört med er.
Finns det andra grupper som gör olagliga saker och filmar egna aktivister utan maskering?
2013-05-20, 12:33
Medlem
Smuggelss avatar
Läser man på deras FB sida så tycker vanligt folk att det är förkastligt det dom har gjort och visar sin avsky, dom enda som hyllar attacken är medlemmar i sekten RF och deras gelikar från utlandet. Vanligt folk som är emot det blir kallad fascist av RF-medlemmar, vilka hjärntvättade ungdomar. Påminner om medeltiden, alla som är emot dom är nazzar. Paranoia måste vara en vanlig sjukdom hos dessa personer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in